Beantwoord

Snelheid

• 23 juli 2015
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

Halo kpn mijn Download Snelheid is 16.02 Mbit/s en me Upload Snelheid is 2.98 Mbit/s wil graag weten of dat klop dag zelf dat ik 50 Mbit/s had groetjes Berry Hoving

icon

Beste antwoord door Koen_1 31 juli 2015, 09:54

Goedemorgen Berry,

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt over je abonnement en de snelheid die er bij hoort.

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Uw abonnement is waarschijnlijk tot 50Mbit, zoals u zegt.
U kunt hier de maximale lijn snelheid zien: https://thd-fpi-info.fourstack.nl/

Het kan dus zijn dat de lijn snelheid lager is dan waar je voor betaald, dan krijg je de maximale lijn snelheid.
Ik neem aan dat de waarden die jij meet via een kabel zijn? WiFi kan heel wat verschillen met de werkelijkheid.

Robin
Reputatie 7
Standaard is tegenwoordig maximaal 60 Mb/s, en Instap maximaal 20 Mb/s, over koper; over glasvezel zijn de snelheden min of meer gegarandeerd.

Als alleen de snelheid belangrijk is zou je een downgrade naar Instap kunnen overwegen. Je raakt dan wel een aantal voordelen van Standaard kwijt (zoals Opnemen pakket, Spotify, uitzending gemist tot 10 dagen terug, ook voor reclamezenders). Die zijn deels appart af te sluiten, maar dan kom je qua kosten al weer aardig in de buurt van Standaard. Op de website die Robin aangeeft kun je inderdaad de maximum snelheid voor je adres zien en of er binnenkort aanpassingen gepland staan.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Berry,

Welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt over je abonnement en de snelheid die er bij hoort.

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, en de naam van de contractant kunnen sturen? Dan help ik je verder!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer