Beantwoord

Snelheid

  • 25 december 2017
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Van 95 mb naar 45 mb sinds 22 december, daarvoor ook al op 14 en 15 november.

Wat is er aan de hand en wanneeer wordt het geregeld??
icon

Beste antwoord door Joran 28 december 2017, 14:49

Welkom terug dutch11549, jammer om te lezen dat het internet zo instabiel is. Ik heb een aantal testen uitgevoerd op de verbinding, die ziet er op zich prima uit. Wel valt me op dat je de Experiabox V10 hebt. Sinds de meest recente update van deze Experiabox ervaren veel klanten storingen met draadloos internet. Zie voor meer informatie: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10. We werken er hard aan om dit probleem op te lossen, de voortgang staat in het eerste bericht.

Daarom ben ik benieuwd of je dit alleen draadloos merkt, of ook bekabeld. In het eerste geval adviseer ik je het storingstopic in de gaten te houden. In het laatste geval onderzoeken we dit verder.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom terug dutch11549, jammer om te lezen dat het internet zo instabiel is. Ik heb een aantal testen uitgevoerd op de verbinding, die ziet er op zich prima uit. Wel valt me op dat je de Experiabox V10 hebt. Sinds de meest recente update van deze Experiabox ervaren veel klanten storingen met draadloos internet. Zie voor meer informatie: [Storing] Wegvallende wifiverbinding op de V10. We werken er hard aan om dit probleem op te lossen, de voortgang staat in het eerste bericht.

Daarom ben ik benieuwd of je dit alleen draadloos merkt, of ook bekabeld. In het eerste geval adviseer ik je het storingstopic in de gaten te houden. In het laatste geval onderzoeken we dit verder.
Hartelijk dank wacht het af

Reageer