Hi iemmel, welkom op het forum. Zo te zien is de overstap wel gelukt, aangezien je de download wel haalt. Zou je het glasvezelkastje naast de Experiabox stroomloos willen maken voor ongeveer 10 seconden? Daarna graag ook de Experiabox opnieuw opstarten. Helpt dit? Zo niet, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Het is me nu onduidelijk of er een probleem met de bekabeling bij mij thuis is of dat er iets mis is met de experiabox. Soms geeft speedtest 500/500 (hoera) - maar meestentijds onder de 100, zeg maar ongeveer 95 /95. Ga weer contact opnemen als me duidelijk waar de onevenwichtigheid vandaan komt en ik de situatie beheerst kan reproduceren.
Voor mij ook niet helemaal duidelijk. Plat gezegd: de snelheid tot aan je voordeur wordt van onze kant geleverd. Heb je toevallig ook een andere laptop/pc waarmee je dit met een kabel kunt testen?
Dat klinkt als een plausibele verklaring.
Gezien de bekabeling in huis zou dat zo kunnen zijn.
Intussen heb ik een werkende laptop bekabeld aan de experiabox gehangen en alle overige bekabeling weggehaald. (Behalve de telefoonstekker).
Speedtest geeft nu 159/196
Het is een oudere laptop die op windows 7 draait.
Inmiddels heb ik alles weer aangekoppeld en zit ik in een andere ruimte achter de desktop.
Speedtest geeft hier nu 511/32.
Moet een eind lopen om het nog eens op de laptop te proberen. Laat later op de avond of morgen van me horen
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.