Snelheid Experia box H220N zakt in

• 1 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 162 keer bekeken

Vorige week heb ik contact met "Koen" omdat ik de snelheid van +/- 10..13 Mbit/s aan de lage kant vond. Ik betaal voor de Standaard en dat zou zoals ik vorig jaar en begin dit jaar had rond de 30..40MBit/s zijn.

Goedemiddag Hans,

Bedankt voor je berichten!

Ik heb de poort in de centrale waar jouw verbinding op zit opnieuw ingesteld: kun je laten weten hoe de snelheid nu is?

Ik hoor het graag Smiley Vrolijk

Met vriendelijke groet,

Koen

Koen heeft mij prima geholpen en daarna was de snelheid weer 30..35 Mbit/s.

Maar de volgende ochtend was het niet meer dan 7 Mbit/s, eind van de middag naar KPN gebeld en vrijdag 2 oct. zou alles weer bij het oude zijn, dat is dus morgen.

Lijkt mij vreemd dat het een paar dagen moet duren maar dat maakt mij niet uit.

Het is wel vreemd dat iedere keer na een "reboot",software matig bij "system management" of hardwarematig de snelheid weer 30..35 Mbit/s is maar daarna in een paar uur weer naar rond de 10MBit/s afzakt. Ook zojuist nog uitgevoerd en was gelijk weer 32 Mbit/s.

Bij voorbaat dank , Hans

Admin: Titel aangevuld omwille van vindbaarheid

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Hans,

Aangezien jij het over 2 oktober hebt en dat natuurlijk al geweest is, is dit een beetje een late reactie. Excuses hiervoor! Is jouw probleem inmiddels nu volledig opgelost en heb je geen problemen meer met het wegvallen van de snelheid? Als er nog issues zijn, hoor ik het graag!

Dank voor het antwoord. Ik heb met Koen al een mailwisseling gehad dat het nog niet de snelheid is als voorheen ( was altijd ruim 35 Mb/s en nu rond de 23 Mb/s en daar kan ik goed mee overweg) maar eind van de maand krijg ik een "alles in een " pakket en daar schijnt ook een ander modem bij te zitten.

Ben benieuwd of het modem de boosdoener is of "ergens" anders.

Ik laat het weten.

vr groet , Hans

Reputatie 7
Badge +28
Ah, fijn om dat te lezen! Ik ga er inderdaad vanuit dat het daarmee is opgelost. Je blijft natuurlijk van harte welkom op het forum, ook om andere zaken met ons te delen!

Reageer