Snelheid internet

  • 13 januari 2014
  • 2 reacties
  • 3173 keer bekeken

Reputatie 1
Opstelling: geen problemen met de download snelheid in het verleden.





Sinds kort, aanzienlijke teruggaan in de download snelheid.

Dit forum bezocht..... recent zijn er vergelijkbare meldingen.

Voor diegene, er is niets veranderd in onze configuratie.

Geen spyware/virus/what ever... aanwezig op onze PC's / Tablet's/ Smart Phone.

Geen behoefte aan KPN fan boys replays, dan wel KPN online medewerkers die een script oplezen...

Tijd om eens rond te kijken als Compleet abonnee...and take my losses

Zeer zeker zal  ik een oproep  via mijn vaste/gsm aansluiting krijgen om een " klanttevredenheid onderzoek te doen" als deze kwestie überhaupt verholpen gaat worden. Hoe doen ze dit.....IP adres....en Mijn KPN


2 reacties

Reputatie 3
Badge
Gewoon even bedraad testen bij verschillende speedtests. Zijn er dan problemen, neem dan even contact op met de helpdesk (of webcare). Als er niks in je huis en in je interne netwerk is veranderd, kan alleen KPN je helpen waarschijnlijk...

Reputatie 5
Badge +11
Beste ABC,

Ik wil graag een meting op je verbinding doen. Wil je mij je contractnaam, postcode en huisnummer in een privébericht sturen. Gaat het hier overigens over bekabeld of draadloos internet? Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Raul.

Reageer