Beantwoord

snelheid internet

• 5 juli 2012
  • 3 reacties
  • 7636 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een vraag, ik heb nu het instap pakket met 8mb internet, hierbij word een snelheid behaald van 7.71 mb/s.

Welke snelheid behaal ik als ik overstap naar het standaard pakket met 40mb internet?

M.v.g Famlib

icon

Beste antwoord door Ivette02 6 juli 2012, 12:07

Beste famlib,

Op uw adres is het Premium pakket haalbaar. Naar verwachting zult u dus 40 Mb/s kunnen gaan halen mits de bekabeling in orde is aan uw zijde. De maximale snelheid op uw adres is naar verwachting ongeveer 60 Mb/s. Voordat u deze snelheid kan behalen zullen er enkele aanpassingen gedaan moeten worden door een monteur. Dit zal zich wijzen bij de aanvraag van het pakket.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Beste famlib,

Het Standaard pakket heeft een snelheid tot 40 Mb/s. Het is niet gezegd dat u deze snelheid gaat behalen omdat dit beinvloed wordt door verschillende omstandigheden. Graag zoek ik voor u uit welke snelheid er maximaal haalbaar is op uw adres.

Dit kan ik alleen doen wanneer ik van u de volgende gegevens ontvang in een privébericht:
- naam contractant
- postcode en huisnummer
- mobiele telefoonnummer

Ik zie de gegevens graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Reputatie 1
Badge +1
Beste famlib,

Op uw adres is het Premium pakket haalbaar. Naar verwachting zult u dus 40 Mb/s kunnen gaan halen mits de bekabeling in orde is aan uw zijde. De maximale snelheid op uw adres is naar verwachting ongeveer 60 Mb/s. Voordat u deze snelheid kan behalen zullen er enkele aanpassingen gedaan moeten worden door een monteur. Dit zal zich wijzen bij de aanvraag van het pakket.

Ik vertrouw erop u met deze informatie van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Ivette

Heel erg bedankt voor uw hulp!

M.v.g Famlib

Reageer