Beantwoord

Snelheid internet

  • 11 May 2019
  • 7 reacties
  • 160 keer bekeken

De snelheid op mijn adres is circa 22 MB. Terwijl overal in het land snelheden voortdurend worden verhoogd, doet KPN niets op ons adres. Wanneer gaat KPN nu eindelijk zijn (trouwe) klanten een hogere snelheid aanbieden? Postcode: 2042TA

Vriendelijke groet,
Marcel Tak
icon

Beste antwoord door Ward_ 11 May 2019, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
KPN kan helaas niet overal tegelijk aan de slag. Jij hebt het over Zandvoort en daar zijn het de meeste straatkasten de afgelopen paar jaar omgebouwd waardoor een groot deel van Zandvoort toch maximaal 80 tot over de 100 Mbit kan halen. De woningen om jou heen halen ook nog altijd 50 tot 60 Mbit (met twee aderparen dan wel) maar mocht je net toevallig in die hoge flat wonen dan is die extra afstand waarschijnlijk de oorzaak van die nog lagere snelheid.
Ik zie voor de kortere termijn ook nog geen planningen om het sneller te krijgen maar zaken kunnen snel veranderen. Hopelijk geldt dat ook voor Zandvoort of dan tenminste dit deel ervan.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Marcel, welkom hier.

KPN kan helaas niet overal tegelijk aan de slag. Jij hebt het over Zandvoort en daar zijn het de meeste straatkasten de afgelopen paar jaar omgebouwd waardoor een groot deel van Zandvoort toch maximaal 80 tot over de 100 Mbit kan halen. De woningen om jou heen halen ook nog altijd 50 tot 60 Mbit (met twee aderparen dan wel) maar mocht je net toevallig in die hoge flat wonen dan is die extra afstand waarschijnlijk de oorzaak van die nog lagere snelheid.
Ik zie voor de kortere termijn ook nog geen planningen om het sneller te krijgen maar zaken kunnen snel veranderen. Hopelijk geldt dat ook voor Zandvoort of dan tenminste dit deel ervan.


@Ward_ dankjewel voor de uitleg.
Inderdaad dank voor de uitleg. Maar helaas wel weinig bevredigend. Ik blijf het raar vinden dat ik een uiterst lage snelheid krijg, terwijl anderen met een dubbele snelheid (tot 50 mb) dezelfde prijs betalen. En dat ik niet de mogelijkheid heb een sneller pakket aan te schaffen.
Het is alsof ik bij de bakker een half brood koop, maar voor een heel brood moet betalen. En bovendien geen luxer brood kan bestellen. Dat zou ik dus een slechte bakker vinden.
Hallo @MarcelT , je hebt een abo TOT 50 Mbps, of je dat haalt hangt van de afstand van de centrale.
Zelf heb ik ook een 50/5-abo maar haal in de praktijk 18/2.
Kijk maar eens via onderstaande link wat voor jou haalbaar is:
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/
Even postcode/huisnummer invullen en je kunt zien wat er nu en in de naaste toekomst op jouw adres mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +24
Inderdaad dank voor de uitleg. Maar helaas wel weinig bevredigend. Ik blijf het raar vinden dat ik een uiterst lage snelheid krijg, terwijl anderen met een dubbele snelheid (tot 50 mb) dezelfde prijs betalen. En dat ik niet de mogelijkheid heb een sneller pakket aan te schaffen.
Het is alsof ik bij de bakker een half brood koop, maar voor een heel brood moet betalen. En bovendien geen luxer brood kan bestellen. Dat zou ik dus een slechte bakker vinden.


Ik snap je zeker, echter kan er simpelweg niet meer worden geleverd. Heb je een COAX aansluiting thuis? Dan kun je een Ziggo/kabel verbinding overwegen, en dit zeg ik met pijn in mijn hart. Meer kan ik er helaas niet van maken.

En de bakker, sja. Kon ik je maar een luxe broodje aanbieden. Dan had ik dat graag gedaan.
Dank je wel voor je eerlijke antwoord. Echter, Ziggo is geen optie, want ze hebben geen aansluiting op ons gebouw. Of kan je dat misschien regelen.... 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Dank je wel voor je eerlijke antwoord. Echter, Ziggo is geen optie, want ze hebben geen aansluiting op ons gebouw. Of kan je dat misschien regelen.... :-)

Nee, dat kan ik helaas niet voor je regelen. Graag gedaan uiteraard.