Beantwoord

snelheid internet interactieve tv

• 7 januari 2018
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Hoe snel is mijn telefoonlijn als ik alles in 1 gaat gebruiken via kpn hoor meerdere providers die zeggen interactieve tv kan niet uw lijn zit onder 5 MBs en of U zit te ver van wijkcentrale , er zitten diverse wijkcentrales hier in mijn omgeving en ja hoor ik valt onder de verste ervan 1728m terwijl er ook 1 wijkcentrale rond de 800 meter van me vandaan is kan ik niet overgezet worden dan .
icon

Beste antwoord door gjtm 7 januari 2018, 15:28

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ Hier kun je het nakijken. De meeste budget providers gaan het risico gewoon niet aan.
Mogelijk wil KPN of Xs4all wel een alles in 1 pakket leveren met 1 ontvanger. 5Mbit zou voldoende moeten zijn voor 1 ontvanger, al moet je geen hd kwaliteit verwachten.
Vul de postcode check op site van KPN zelf ook nog eens een, als het goed is zou het internet + tv basis abonnement wel beschikbaar moeten zijn.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ Hier kun je het nakijken. De meeste budget providers gaan het risico gewoon niet aan.
Mogelijk wil KPN of Xs4all wel een alles in 1 pakket leveren met 1 ontvanger. 5Mbit zou voldoende moeten zijn voor 1 ontvanger, al moet je geen hd kwaliteit verwachten.
Vul de postcode check op site van KPN zelf ook nog eens een, als het goed is zou het internet + tv basis abonnement wel beschikbaar moeten zijn.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @evenementent fotograaf! Gjtm geeft al een zeer nuttige link. Daar kan je zien wat we verwachten te kunnen leveren. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om je van de ene (wijk)kast te zetten. Wat dat betreft zijn we ook afhankelijk van hoe de kabels in de grond liggen. Laat je weten wat eruit komt? Dan kunnen we iets beter adviseren. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
We hebben niets meer van je gehoord @evenementent fotograaf dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer