Beantwoord

snelheid internet te laag

• 6 februari 2018
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

KPN meeting upload nog geen 6% van contract waarde!!!!!!!!!!!!

Okla meeting upload nog geen 75% van contract waarde
Moet zijn 50Mbps down en up
icon

Beste antwoord door Erik_ 8 februari 2018, 18:36

Ik heb naar je internet gekeken, Simon. Ik zie dat je een Instap pakket hebt. Deze heeft een snelheid tot 40 Mbit. Je hebt een glasvezelverbinding, dus dat is dan ook sowieso wat er bij je binnenkomt. Nu kan het zijn dat je, vanaf je Experia Box een andere ervaring hebt. Je geeft aan dat je een speedtest gedaan hebt. Was dit via een bekabeld aangesloten apparaat? Wat was het resultaat dat eruit kwam?

Als het te laag is, dan kunnen we daar nog naar kijken. Maar ik zie ook dat je abonnement bij ons volgende week eindigt, dus de mate waarin we nog dingen kunnen doen is dan beperkter.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik heb naar je internet gekeken, Simon. Ik zie dat je een Instap pakket hebt. Deze heeft een snelheid tot 40 Mbit. Je hebt een glasvezelverbinding, dus dat is dan ook sowieso wat er bij je binnenkomt. Nu kan het zijn dat je, vanaf je Experia Box een andere ervaring hebt. Je geeft aan dat je een speedtest gedaan hebt. Was dit via een bekabeld aangesloten apparaat? Wat was het resultaat dat eruit kwam?

Als het te laag is, dan kunnen we daar nog naar kijken. Maar ik zie ook dat je abonnement bij ons volgende week eindigt, dus de mate waarin we nog dingen kunnen doen is dan beperkter.
Kontract 50 up en 50 down
bekabeld
Twee metingen.
1 met KPN meter
1 met ookla
Veracillen enorm.
Hoe kan dat?
Reputatie 7
Badge +30
Verschil in server?
Robin,
Dat zou kunnen.
Wel is de door KPN geadverteerde meeting wel heel ver verwijderd van de Ookla meting.
Ze geven geen verklaring en doen er niets mee.
Maar goed nog een paar dagen dan ben ik van ze af ze weten niet eens dat ik een kontrackt had van 50 up en download. ze zeggen keihard dat het 40 Mbit is!!!!!!!
Ze weten niet eens waar ze over praten, laat staan dat ze er verstand van hebben!
Bedankt voor je reactie'.

Reageer