Beantwoord

Snelheid Koper/Glasvezel

• 10 januari 2018
  • 2 reacties
  • 316 keer bekeken

Badge
Hallo allemaal.

Ik stel dit vraag namens mijn mattie. Heb zelf op dit moment internet al van KPN al lopen via koper. Binnenkort ga ik het overzetten naar glasvezel.
Maar mijn mattie (vriend) vroeg zich af. Hij gaat waarschijnlijk overstappen van Online.nl naar KPN en zag goedkoopste bedrag van 1e 6maand €35 daarna €39 met behoud telefoon nummer van €1 die hij kan bij zetten. Hij vroeg zich af word hij per direct omgezet in glasvezel verbinding ? Want op zijn adres is al die glasvezelmodem al geplaatst al 2 jaar geleden. Niet alleen dat vroeg hij zich af. Bij zijn koperlijn die hij ziet bij fourstrack postode huisnummer; ziet hij Koper/ADSL 28, Bonded/ADSL 58. Terwijl zijn buurman buurvrouw over buurman buurvrouw etc. en zijn andere vrienden die met zelfde postcode heeft 35/70. Paar maanden geleden zag hij wel koper 40/80 bonded daarna gezakt naar 35/70 en daarna ineens 28/58 ?
Hoe kan dat INEENS ? vroeg hij zich af. Is er iemand die dat per ongeluk gewijzigd heeft. Want als hij postcode + huisnummers van zijn oom doet en kennis die achter hem wonen en tegenover hem kennis en die mensen ernaast zitten allemaal dan 30/61. DUS HIJ IS ENIGE die 28/58 van zijn ADRES+POSTCODE dat zit. in 2 straten die hij checkte!!

HELP EVEN MEE HOE DAT KAN ? VOORDAT HIJ OVERSTAP naar KPN dat er niet verkeerd afloopt.
Of gebeurd dat niet wanneer hij op glasvezel van KPN netwerk gratis overzet door de monteurs als die overstapt?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 14 januari 2018, 18:41

Ha @mustafayasar1905, welkom op ons Forum! Tof dat je dit voor je mattie vraagt. Dat de snelheid op zijn adres lager ligt, zou ermee te maken kunnen hebben dat de lijn zo stabieler is. Echter, als hij een glasvezelverbinding krijgt dan maakt dit niet meer uit! Als je reageert op mijn privébericht , kijk ik voor je na of hij glasvezel geleverd kan krijgen :-)
Ik heb geen reactie meer van je gezien @mustafayasar1905. Ik ga ervan uit dat je inmiddels antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @mustafayasar1905, welkom op ons Forum! Tof dat je dit voor je mattie vraagt. Dat de snelheid op zijn adres lager ligt, zou ermee te maken kunnen hebben dat de lijn zo stabieler is. Echter, als hij een glasvezelverbinding krijgt dan maakt dit niet meer uit! Als je reageert op mijn privébericht , kijk ik voor je na of hij glasvezel geleverd kan krijgen 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Ha @mustafayasar1905, welkom op ons Forum! Tof dat je dit voor je mattie vraagt. Dat de snelheid op zijn adres lager ligt, zou ermee te maken kunnen hebben dat de lijn zo stabieler is. Echter, als hij een glasvezelverbinding krijgt dan maakt dit niet meer uit! Als je reageert op mijn privébericht , kijk ik voor je na of hij glasvezel geleverd kan krijgen :-)
Ik heb geen reactie meer van je gezien @mustafayasar1905. Ik ga ervan uit dat je inmiddels antwoord hebt gekregen op jouw vraag. Zo niet, geef dan een gil!

Reageer