Beantwoord

Snelheid KPN verbinding laag - wat is er mogelijk

  • 24 January 2020
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Beste KPN,

Ik ben alweer enige tijd klant bij jullie (en ook in het verleden reeds geweest) en zou dat graag blijven maar de snelheid op mijn verbinding is erg laag namelijk 50/10Mbit anno 2020. Op mijn ouderlijk adres hebben we in het verleden ook dergelijke snelheden gehad en kon uiteindelijk pair bonding worden toegepast om de snelheid op te krikken.

Nu vraag ik mij af of zoiets ook mogelijk is op mijn huidige adres, op dit moment is de tweede aansluiting niet zichtbaar op de aansluitbox maar de buren (zelfde nieuwbouwhuis) hebben wel een 2de aansluiting dus lijkt mij dat dit een kwestie is van beschikbaar maken?

Als dit niet mogelijk is vraag ik mij af of het ook mogelijk is enkel i-TV diensten af te nemen bij KPN zodat ik een kabelinternet abbonement kan afsluiten waarmee wel snelheden van >150mbit kunnen worden gehaald.

Ik hoor graag van u.

 

 

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 26 January 2020, 18:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Heb je al op fourstack gekeken of pairbonding op jouw adres beschikbaar is?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @pvdkleijn en welkom op het forum! Heb je al op Fourstack gekeken naar aanleiding van het bericht van wjb? Mocht daar niks op te zien zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens en hier een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kijk ik of er een upgrade te vinden is. :slight_smile:

Het is daarnaast niet mogelijk om alleen iTV van ons af te nemen. Dit gaat via de internetverbinding dus dit is alleen mogelijk in combinatie met een internetabonnement. We hebben wel Digitenne, daarbij gaat het TV signaal door de lucht en heb je dus geen internetabonnement nodig. Echter is het zenderaanbod daar niet zo uitgebreid als iTV, dus mocht je Digitenne overwegen dan raad ik je aan om het zenderoverzicht op de Digitenne pagina door te nemen. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer