Beantwoord

Snelheid na verandering abonnement

• 3 maart 2018
  • 7 reacties
  • 81 keer bekeken

Overstap van 40 Mbit naar 80 Mbit
Geen waarneembaar verschil, blijft steken op ongeveer 38 Mbit
Nu reeds 2 monteurs over de vloer gehad die roepen dat dit het maximale is.
Ik zit op 1200 meter vanaf de centrale.
Voor mijn gevoel nu duurder abonnement zonder daadwerkelijke verbetering.
Als er meer info moet komen hoor ik het graag.
icon

Beste antwoord door Jasper 6 maart 2018, 13:22

Hallo Nomisdelromis, welkom op het KPN forum! Dat zijn verschillende berichten inderdaad, ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie de meldingen van de monteurs ook staan. De snelheid die je nu haalt is volgens hun metingen het maximaal haalbare op 1250 meter van de centrale.
In een van de meldingen zie ik staan dat je akkoord ging met het abonnement naar beneden aanpassen, zodat je daarmee de volle snelheid kunt halen en niet extra betaalt voor wat je niet krijgt. Dat kunnen we aanpassen, maar op het moment dat we het pakket wijzigen tijdens de kortingsperiode vervalt de korting. Dat zou natuurlijk ook zonde zijn, we kunnen het ook aanpassen nadat de korting is afgelopen. Wat heeft hierin jouw voorkeur?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Wat kun jij halen volgens de website https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ ?
Beste Anne,
Hierbij een printscreen,

Ik heb al bonded koper
Reputatie 7
Badge +11
Apart, Kun je eens een screenshot plaatsen van de details pagina van de Experia Box? Bij een v10 staan deze gegevens onder Status -> Geavanceerd, en dan de DSL link informatie. Je kunt inloggen op http://192.168.2.254.
Beste Anne,
Hierbij een printscreen van modem gegevens:

Reputatie 6
Badge +13
Hallo Nomisdelromis, welkom op het KPN forum! Dat zijn verschillende berichten inderdaad, ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie de meldingen van de monteurs ook staan. De snelheid die je nu haalt is volgens hun metingen het maximaal haalbare op 1250 meter van de centrale.
In een van de meldingen zie ik staan dat je akkoord ging met het abonnement naar beneden aanpassen, zodat je daarmee de volle snelheid kunt halen en niet extra betaalt voor wat je niet krijgt. Dat kunnen we aanpassen, maar op het moment dat we het pakket wijzigen tijdens de kortingsperiode vervalt de korting. Dat zou natuurlijk ook zonde zijn, we kunnen het ook aanpassen nadat de korting is afgelopen. Wat heeft hierin jouw voorkeur?
Beste Jasper,

Ik ben al gebeld door jullie, het verhaal is mij uitgelegd.
Als de kortingsperiode om is zal ik een downgrade doen omdat dit het maximaal haalbaar is.
Vriendelijke groet,

Simon

Reageer