Beantwoord

Snelheid op mijn adres is lager dan voorheen

  • 5 June 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +3
@Marcia_ als je dan toch navraagt....die vraag had ik ook een keer gesteld aan je. Kun je mijn snelheid ook checken? Had vroeger ca. 40 mbit en nu 28 mbit. 9601 HA. Vanaf 21-6 weer klant van KPN.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 June 2019, 14:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Sluisie81, leuk dat je weer terugkomt! Vind je het goed dat ik het eind juni na ga vragen voor je? Ik had eerder al gezegd dat je mogelijk toch 42 Mbit/s gaat halen. Het zou een beetje jammer zijn als ik nu navraag gaat doen en eind juni blijkt dat je gewoon 42 Mbit/s kunt halen 😉.

Ik zet in m'n agenda dat ik het eind juni ga checken en kom dan bij je terug! Mocht je in de tussentijd nog andere vragen hebben, laat het me vooral weten.
Reputatie 7
Badge +30
Zoals beloofd, kom ik even bij je terug. Ik heb je lijn doorgemeten en volgens mij kan je tevreden zijn, klopt dat? Mocht ik nog iets voor je doen, weet je me te vinden. En ohja: welkom terug!
Meet je wel bedraad (via LAN dus). (!)

Hier via wifi 46/22
via LAN 62/29

Kan nogal verschil maken.
Reputatie 3
Badge +3
@Marcia_ sorry voor de late reactie, kreeg net pas een melding dat je gereageerd had.
Ja mag zeker tevreden zijn. Van 50/5 abonnement haal ik bedraad 46 Mbit. Via wifi haal ik tussen de 30 á 34 Mbit down en 10/11 Mbit up.

Dus prima te doen!

En monteur heeft ook netjes de lasdop vervangen voor een ISRA 2 punt.

Dank voor je welkom! Fijn om terug te zijn!
Reputatie 7
Badge +30
Geen enkel probleem! Top dat je 't nog even laat weten 🙂