Beantwoord

Snelheid trager dan voorheen

  • 9 July 2019
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Hallo, sinds een paar weken krijgen wij niet genoeg aan hoeveelheid mb binnen , dit ligt aan de koperkabel die niet goed ingegraven is en storing geeft.Dit heeft de monteur ook geconstateerd.
Mijn vraag is nu, ik betaal wel voor de Mb,s maar krijg ze niet, hoe lossen we dit op?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 July 2019, 11:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @Rene a . Welkom op het forum.
Wat akelig dat je snelheid te wensen over laat. Ik begrijp dat er een monteur is geweest? Wat heeft die verder gezegd? Is er een oplossing voor dit probleem? Kun je tevens je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Hallo Erwin, de monteur heeft melding gemaakt dat de kabel niet goed is ingegraven, deze ligt gedeeltelijk boven de grond al sinds begin juni.
Op deze kabel zitten nog 15 aansluitingen incl bedrijven, ik heb in juni al gevraagt om hem zsm in te graven en nu dus ook weer te repareren, omdat hij storing geeft.Ik vraag mij af waarom dit zo lang moet duren.
Dank voor het aanvullen van je profiel! Ik heb de laatste technische melding er bij gepakt. De monteur geeft hierin aan dat jij van plan bent om de overstap naar glasvezel te maken. Daarna lijkt het ticket afgesloten. Het lijkt er dus op dat er niet meer naar een oplossing gewerkt wordt. Komt jou dit bekend voor?
Dat klopt, de monteur heeft goed werk geleverd en stap ik evt over op glasvezel , maar de kabel zal wel zsm de grond in moeten er zitten nog 15 adressen achter.
Ik heb navraag gedaan bij de monteur die bij jou is geweest. Er wordt voorlopig niks gedaan. De lijn was blijkbaar tijdens het meten goed. Ik vrees dat er eerst een nieuwe melding gedaan moet worden. Door jou, of door een van de andere bewoners waarbij de kabel uitsteekt. Excuses voor dit ongemak.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je andere vragen hebben, weet je mij te vinden! 🙂