Beantwoord

Snelheid upgrade straatkast uitgesteld?

  • 13 May 2019
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Badge
Fijn om op link te kunnen checken of er een upgrade komt.
Nou bij mij 6228cv heeft er een lange tijd gestaan dat er een upgrade zou komen in juni 2019 naar 100mbit danwel 200mbit paired.
Ik dus blij😀 Kijk ik vandaag staat er nu opeens geen upgrade meer geplanned.
Nu ben ik niet meer zo blij 😞

@Kpn
Krijg ik nu wel of niet de snelheid upgrade ?
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid topic
icon

Beste antwoord door Nadia 6 June 2019, 11:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hay @rlaven, dat is inderdaad erg jammer. De link die je doorstuurt geeft tot 2 maand van te voren aan 'als' er een upgrade gaat plaatsvinden in jouw postcode gebied. Helaas kunnen er aan geplande data geen rechten worden ontleend. Ik ben bang dat de upgrade die in juni gepland stond vanwege omstandigheden er toch is uitgehaald. Mogelijk dat we later dit jaar de upgrade toch nog gaan uitvoeren. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met postcode en huisnummer? Ik weet, net als jij via de fourstack tool, niet meer dan twee maanden vooruit een upgrade. Maar ik kan allicht even om me heen vragen of er specifiek op jouw adres nog belangrijke wijzigingen te wachten staan. Laat je hier een berichtje achter als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Badge
Hoi
Thanks voor je reactie
Zou het fijn vinden als je kunt navragen waarom er meer dan een maand een update geplanned stond en opeens weer verwijderd is.
Gegevens aangevuld.
Gr
Reputatie 7
Hey @rlaven, daar ben je weer 🙂 Goed dat je jouw gegevens hebt aangevuld, ik heb het doorgestuurd! Zodra ik bericht heb ontvangen hoor je van me!
Reputatie 7
Hey @rlaven , sorry voor de late reactie. Helaas kan ik er niet veel meer vertellen over de teruggenomen beslissing om in jouw buurt te upgraden. Het staat nog wel op de roadmap, maar ik kan er geen uitspraken over doen wanneer dit precies gaat plaatsvinden. Jammer! Ik moet je vragen om nog even geduld te hebben.

Tip! Wil je graag op de hoogte worden gehouden van werkzaamheden aan het telecomnetwerk bij jou in de buurt? Schrijf je dan in op de site van KPN NetwerkNL, we geven je automatisch bericht wanneer we aan het nieuwe netwerk aan de slag gaan en wat dat voor jou betekent 🙂

Reageer