Beantwoord

Snelheid verhogen naar 200Mbit/s

  • 2 February 2019
  • 15 reacties
  • 1192 keer bekeken

Ik heb op de site gezien dat mijn aansluiting qua internetsnelheid verhoogd kan worden naar 200Mb, maar zie nergens de mogelijkheid om dit aan te passen. Probeer al een paar dagen te chatten maar krijg steeds de melding "Zijn we bezet probeer het later dan nog eens.". Zeet irritant. Weet iemand waar je (zonder abonnement wijziging) verhoging van de internetsnelheid kunt aanvragen?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 4 February 2019, 14:02

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Dat zou je in principe in Mijn KPN moeten kunnen regelen, daar kan je extra snelheid als een optie toevoegen.
Maar mogelijk heb jij een verouderd abonnement die dat niet ondersteunt?
Als je in je forumprofiel je klantnummer e.d. invult dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct jouw gegevens erbij pakken om te kijken wat er mogelijk is.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Beloob, Ik kan voor je uitzoeken hoe het zit. Zou je jouw klantnummer en huisnummer nog willen toevoegen aan je forumprofiel? Aan de hand van die gegevens kan ik je verder helpen 🙂
Ik heb mijn gegevens bijgewerkt zoals gevraagd. Hoop dat een en ander lukt!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Beloob, We kunnen je niet zomaar upgraden naar 200mbit/s. Je maakt al wel gebruik van de juiste lijn(BVVDSL2), maar je maakt nog gebruik van een ouder abonnement waarmee je deze snelheid niet kunt halen. Als je gebruik wilt maken van 200mbit/s zou je over moeten naar een nieuwe abonnement uit onze huidige linie. De kosten ga ik voor je op een rijtje zetten en vergelijken met jouw huidige abonnement. Ik stuur je dit via een privébericht zodat je hier rustig over kunt nadenken.
Hoi Marina, Ben benieuwd naar je bericht. Wil graag zien wat de mogelijkheden zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Beloob, Afgelopen maandag heb ik je al een privébericht gestuurd. Als je hier klikt, kun je het bericht lezen. 🙂 Ik zie je reactie graag tegemoet.
Reputatie 6
Badge +9
Goedemiddag @Beloob,

We hebben zojuist het abonnement met elkaar doorgesproken en aangepast. :)
Mocht je nog vragen hebben, laat het vooral weten!

Alvast veel plezier met de nieuwe snelheid gewenst. 😉
Bedankt Raymond. Ik heb nog wel een vraag, zit het opnemen pakket er nog wel bij? Daar maken we gebruik van en hebben nog diverse opnames in de cloud staan dus dat willen we sowieso graag behouden.
Reputatie 6
Badge +9
Geen dank uiteraard!
Ook deze zit inderdaad in het pakket.
Deze zit gratis bij het pakket Internet en TV. 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Beloob,

Welke abonnement heb je? Ik heb 4K abonnement met internetsnelheid van 150 MBit/s. Maar wil ik het verhogen naar 200 Mbit/s, dan betaal ik voor 50 Mbit/s meer € 8,99 p.m. En als dat bij jou ook zo is, dan zou ik het niet doen.

Reputatie 6
Badge +9
@Dennis Schreve
Het betreft het Internet en TV pakket zoals ik ook in mijn vorige bericht heb genoemd 😉
Reputatie 7
Badge +22
Geen dank uiteraard!
Ook deze zit inderdaad in het pakket.
Deze zit gratis bij het pakket Internet en TV. :)

Als je 200 Mbit/s wilt verhogen, staat er dan € 8,99 p.m. bij? 🤔
Reputatie 7
Badge +22
Als het goed is heb je deze abonnement @Raymond.:


Ik zie hierbij wel dat je € 8,99 p.m. extra moet betalen. 😯
Reputatie 6
Badge +9
Sorry @Dennis Schreve, maar mij ben je kwijt.
Beloob heeft een abonnement waar oorspronkelijk 100 Mbit/s in zit. Dit wil hij graag ophogen naar 200 Mbit/s. Daar heeft meneer € 8,99 voor over.
Ik sprak niet over gratis 200/20 maar over het gratis opnemen pakket.

In hoeverre is dit nog on-topic?
Reputatie 7
Badge +22
Sorry @Dennis Schreve, maar mij ben je kwijt.
Beloob heeft een abonnement waar oorspronkelijk 100 Mbit/s in zit. Dit wil hij graag ophogen naar 200 Mbit/s. Daar heeft meneer € 8,99 voor over.
Ik sprak niet over gratis 200/20 maar over het gratis opnemen pakket.

In hoeverre is dit nog on-topic?

Dank voor je betere uitleg, nu is het me duidelijk. 😉

Reageer