Beantwoord

Snelheid verhoging MDF naar SDF

• 27 februari 2018
  • 13 reacties
  • 2228 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo ,

Afgelopen twee jaar is er ons voorgehouden dat er een upgrade van MDF (21mbit) naar SDF(87mbit) zou komen op ons adres. Nu is er sinds eind vorig jaar via de site https://netco-fpi-info.fourstack.nl te zien dat dit in Januari zou gebeuren. Nu is elke keer dat de geplande datum in zicht kwam net een week voor de uitvoer datum een nieuwe datum genoteerd tot 4 keer toe.

Tot op heden is er geen upgrade geweest en nu is het zelfs zover dat op de site aangegeven wordt dat er geen upgrade gepland staat?!?

Ik ben nu al twee jaar aan het lijntje gehouden en er gebeurd geen ene fluit uiteindelijk.

Kan hier duidelijkheid over gegeven worden?
icon

Beste antwoord door Erik_ 26 juni 2018, 12:32

Ik begrijp dat de antwoorden die ik geef je niet tevreden stellen. Maar helaas heb ik geen andere. We hebben geen invloed op die planning, het enige wat wij ook weten is dat wat er op fourstack vermeld wordt. Op fourstack worden nu ook alleen nog maar de upgrades in de komende twee maanden weergegeven. Juist omdat de planning voor verder gelegen upgrades vaker schuift. Maar dat wil niet zeggen dat er niet geschoven wordt met dichterbij gelegen upgrades. Er zijn veel factoren rondom de werkzaamheden die van invloed zijn. Denk aan materiaalvoorraad, beschikbare monteurs, vergunningen, het weer etc... Het blijft dan ook helaas bij afwachten.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Mwa, alle upgrades zijn op dit moment niet zichtbaar op bovengenoemde website
Reputatie 5
Badge +6

Zou dat zomaar komen door het besluit van de ACM? Alle geplande upgrades in de kast gezet omdat mogelijk andere investeringen verwacht worden?
Reputatie 7
Badge +8

Zou dat zomaar komen door het besluit van de ACM? Alle geplande upgrades in de kast gezet omdat mogelijk andere investeringen verwacht worden?

Dat heeft werkelijk niets met elkaar te maken...
Reputatie 1
Okee , dus of het is een bug in de site of ze gaan er opeens niks meer aan doen?

Enige vorm van reactie van KPN zou op zijn plaats zijn (met uitzondering van Ward_ op persoonlijke titel 🙂 )
Reputatie 7
Badge +30
Nou, dit is al zo vaak gebeurt. Je kan beter even wachten en zien of ze terug komen.
Reputatie 7
Eind 2016/begin 2017 zou een aantal adressen in mijn dorp (maar niet bij mij in de buurt) ook geüpgraded worden, maar die updates zijn compleet van de baan. Nooit meer iets over gehoord. KPN zet wellicht liever in op de upgrades van VVDSL naar V Plus: dat is een betrekkelijk eenvoudige (lees goedkope) upgrade, maar mensen die nu nog geen VVDSL hebben, hebben er niets aan.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi PGoud, welkom op het forum! Ik kan me voorstellen dat je baalt van deze verschuivingen.

Robin heeft inderdaad gelijk. Het gebeurt vaker dat er even geen upgrades genoemd worden op Fourstack. Het waarom daarvan moet ik je helaas schuldig blijven.

Kijk het een paar dagen aan. Als er geen upgrade terugkomt, reageer dan op m'n privébericht. Dan vraag ik voor je na hoe het precies staat met deze upgrade. 🙂
Reputatie 1
Helaas tot op heden geen nieuwe planning of datum mogen ontvangen.
Jammer , wel voor hoge snelheid mogen betalen maar ontvangen ho maar...
Reputatie 7
Badge +22
Dank voor je reminder, PGoud. Ik heb inmiddels reactie, maar was jouw topic uit het oog verloren. Mijn excuses hiervoor! De upgrade van de straatkast waar jij op aangesloten zit, staat nu gepland voor eind mei.
Reputatie 1
Zo even nog een reactie na de afgesproken datum van overgang naar hogere snelheid...

Planning van eind mei is twee weken voor de genoemde datum vrolijk weer verplaatst naar Juni 2018 (zonder datum) , word hier echt heel verdrietig van.

Krijg dan wel weer een verhoging van de kosten van mijn abonnement doorgevoerd , daar is KPN dan wel weer stipt mee..

Ben echt ontevreden met KPN , zit nu al twee jaar tegen een treurige snelheid aan te kijken waar ik elk jaar weer meer voor ga betalen..
Reputatie 7
Badge +28
Jammer te horen dat de geplande datum voor upgrade opnieuw is verschoven. Helaas is dat niet iets waar we iets aan kunnen doen 😞 Garanties geven op geplande upgrades is niet mogelijk. Ik kan je alleen maar vragen af te wachten.
Reputatie 1
Vandaag weer 1 week van te voren de upgrade datum verplaatst naar iets onduidelijks als volgende maand...
Dit in combinatie met het niet goed werken van de tweede tv recorder (wat ik op de eerste recorder opneem is niet te vinden op de tweede recorder).

Ik sta op het punt om lekker de gehele zooi op te zeggen. (Totaal pakket inclusief twee mobiele telefoons)

Voor nieuwe klanten staan ze klaar met mooie acties van korting en chromecasts maar trouwe klanten laten ze in de kou staan, wel mooi €3,5 per maand meer gaan vragen voor niks.
Met het smoesje "Wij hebben geen invloed op de upgrades" kom je bij mij niet weg als dit al 3 jaar aan de gang is.

Laat KPN eens opkomen voor de huidige klanten en de belofte "Deze prijsverhoging is nodig voor het verbeteren van onze service voor u" waarmaken....
Reputatie 7
Badge +28
Ik begrijp dat de antwoorden die ik geef je niet tevreden stellen. Maar helaas heb ik geen andere. We hebben geen invloed op die planning, het enige wat wij ook weten is dat wat er op fourstack vermeld wordt. Op fourstack worden nu ook alleen nog maar de upgrades in de komende twee maanden weergegeven. Juist omdat de planning voor verder gelegen upgrades vaker schuift. Maar dat wil niet zeggen dat er niet geschoven wordt met dichterbij gelegen upgrades. Er zijn veel factoren rondom de werkzaamheden die van invloed zijn. Denk aan materiaalvoorraad, beschikbare monteurs, vergunningen, het weer etc... Het blijft dan ook helaas bij afwachten.

Reageer