Beantwoord

Snelheid verhoging MDF naar SDF deel 2

• 31 juli 2018
  • 8 reacties
  • 498 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Afgelopen week was het zover , de upgrade naar SDF! (https://forum.kpn.com/internet-9/snelheid-verhoging-mdf-naar-sdf-446687)
Op Fourstack en de KPN site is de upgrade doorgevoerd 22mbit->87mbit dus gaan zou je zeggen..

Ik heb mijn Modem , internet en troubleshooting van KPN gedaan (meerdere keren) maar mijn bekabelde snelheid is volgens de tools exact 22mbit... hetzelfde als voorheen.

Op jullie site staat nu 87mbit als snelheid?

Is de snelheid nog niet doorgevoerd op mijn abonnement of moet ik nog wat extra's doen? Of kloppen de gegevens niet?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 augustus 2018, 11:53

Dank je voor je privébericht! Ik heb de afspraak inmiddels ingepland en daarmee heb je binnenkort de gewenste snelheidsverhoging te pakken!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Beste PGoud,

Om de nieuwere snelheid te halen moet de lijn overgezet worden naar een nieuwere technologie.
Dit kan een KPN Moderator voor u doen.
Als u dus even wacht reageert een moderator van kpn die de lijn dan overzet.
De overzetting duurt gemiddeld 2 tot 4 weken, daarna kan u de hogere snelheid halen.

Met vriendelijke groet,
Ice MInelandr
Reputatie 1
Bedankt voor je reactie , dan wacht ik even af op de vrienden van de KPN webcare 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Dag PGoud! Hier ben ik al! Ik kan je daar vast bij helpen en kijk het graag voor je na. Ik heb dan wel iets meer gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 1
Goedemorgen Bart_ , ik heb de gegevens toegevoegd aan mijn profiel
Reputatie 7
Badge +19
Hallo! Ik zie ze en ik kan je inderdaad omzetten. Ik moet een datum met je inplannen en om het één en ander kort te sluiten heb ik je een privébericht gestuurd. Wil je daar naar kijken?
Reputatie 7
Badge +19
Dank je voor je privébericht! Ik heb de afspraak inmiddels ingepland en daarmee heb je binnenkort de gewenste snelheidsverhoging te pakken!
Reputatie 1
Gister hebben ze de update uitgevoerd , volgens de speedtest rond de 90Mbit dus helemaal top!

@Bart_ bedankt voor de goede service!
Reputatie 7
Badge +19
Wat een goed bericht, PGoud. Mooi om te horen. Geniet van de extra snelheid!

Reageer