Beantwoord

Snelheid wel goed?

  • 6 January 2020
  • 7 reacties
  • 95 keer bekeken

gezien de snelheid die wij kunnen ontvangen op xxx is mijn verbindingssnelheid dan niet te hoog of kan hier nog iets aan gedaan worden. Ik heb het idee dat het erg langzaam is op xxx met klantnr. xxxx

admin: privégegevens verwijderd ivm privacy

icon

Beste antwoord door RBxx 6 January 2020, 14:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/

admin: screenshot verwijderd ivm privacy

Badge +19

Dat is toch super!! Welke snelheid meet jij bekabeld en welke snelheid haal je met Wi-Fi.

Klopt dit ? De getallen moeten toch hoger zijn? 

 

admin: plaatje verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @wouter13 

Wat mogelijk is op jouw adres staat op het bovenste overzicht met Fourstack, maar wat je krijgt hangt ook af van jouw abonnement. Bijvoorbeeld bij “Normaal Internet” is dat 50 Mbit/s down en 5 Mbit/s upload. Dan is de gemeten 60 down en 27 up dus niets om over te klagen en ook gebruikelijk voor een 50/5 abo. De vraag is dus welk abonnement heb je.

Prima dankjewel

Reputatie 7
Badge +21

@wouter13 Op Fourstack zag ik max. 200 Mbit/s staan, dus er is genoeg mogelijk. Of het nodig is en of de prijs het waard is bepaal je zelf.