Beantwoord

Snelheid wisselend 100/30

  • 17 October 2019
  • 7 reacties
  • 155 keer bekeken

Sinds een paar weken wisselt de snelheid enorm. De upload is redelijk stabiel te noemen maar de download varieert van 50 tot 100. Zelden meer hoger.

We hebben alleen nog internet van KPN met telefonie.

icon

Beste antwoord door PAR60 20 October 2019, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Par, welkom op het forum. 

Gaat het hier om WiFi of om een verbinding met kabel? Of juist allebei? WiFi kan namelijk fluctueren, is afhankelijk van je omgeving en de activiteit in huishouden en omgeving. Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik hoor graag van je. 

Hi Par, welkom op het forum. 

Gaat het hier om WiFi of om een verbinding met kabel? Of juist allebei? WiFi kan namelijk fluctueren, is afhankelijk van je omgeving en de activiteit in huishouden en omgeving. Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Ik hoor graag van je. 

 

De vaste verbinding.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, met een kabel zou dit altijd moeten werken. Meet je dit wel op een moment dat alles 'stil’ ligt? Dus geen downloads, streams etc. actief? Op je lijn zie ik verder niets geks namelijk. Heb je ook eens je modem helemaal gereset door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker tot alle lampjes uit gaan? 

Dankjewel, met een kabel zou dit altijd moeten werken. Meet je dit wel op een moment dat alles 'stil’ ligt? Dus geen downloads, streams etc. actief? Op je lijn zie ik verder niets geks namelijk. Heb je ook eens je modem helemaal gereset door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker tot alle lampjes uit gaan? 


Ik heb het gemeten als alles stil ligt. Dus geen programma’s open. Alleen Firefox. Het modem heb ik nog niet gereset. Dat kan ik morgenochtend eens doen.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, met een kabel zou dit altijd moeten werken. Meet je dit wel op een moment dat alles 'stil’ ligt? Dus geen downloads, streams etc. actief? Op je lijn zie ik verder niets geks namelijk. Heb je ook eens je modem helemaal gereset door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker tot alle lampjes uit gaan? 


Ik heb het gemeten als alles stil ligt. Dus geen programma’s open. Alleen Firefox. Het modem heb ik nog niet gereset. Dat kan ik morgenochtend eens doen.

Dan ligt het daar ook niet aan. Graag, laat het me weten. 

Dankjewel, met een kabel zou dit altijd moeten werken. Meet je dit wel op een moment dat alles 'stil’ ligt? Dus geen downloads, streams etc. actief? Op je lijn zie ik verder niets geks namelijk. Heb je ook eens je modem helemaal gereset door het resetknopje ingedrukt te houden met een tandenstoker tot alle lampjes uit gaan? 


Ik heb het gemeten als alles stil ligt. Dus geen programma’s open. Alleen Firefox. Het modem heb ik nog niet gereset. Dat kan ik morgenochtend eens doen.

Dan ligt het daar ook niet aan. Graag, laat het me weten. 

 

Het werkt inmiddels weer als vanouds na een harde reset.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn om te lezen!Â