Beantwoord

snelheids daaling naar update wijkcentralen

• 24 augustus 2015
  • 12 reacties
  • 541 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
2 maanden geleden is er een werksaam hedegeweest in de centraalen

sints dien kom ik niet meer aan me snelheid

voor de werksaamhede haalde ik ruim 106 mb

maar naar de werksaamhede maar 88 en komt veder niet meer hooger

Line ID                              Line1                    Line2

Link Status                        Up                        UpShowtime                          6 h 36 min 51 s     6 h 36 min 9 sModulation Type                 VDSL                    VDSL                       ( paarbonding )Actual Rate(Up/Down)        5550/44259 kbps   5550/44127 kbpsAttainable Rate(Up/Down)   21679/49960 kbps 22533/50419 kbpsNoise Margin(Up/Down)      15.2/5.9 dB           15.8/6.3 dBLine Attenuation(Up/Down) 17/9.3 dB              16.8/9.1 dBOutput Power(Up/Down)    -6.7/14.5 dBm        -7.3/14.5 dBmData Path(Up/Down) Interleaved/Interleaved   Interleaved/InterleavedInterleave Depth(Up/Down) 85/981                 85/813Interleave Delay(Up/Down) 2/14 ms                2/14 msINP(Up/Down)                    2/4 symbols          2/4 symbolsProfile                               17a                       17aCRC Errors(Up/Down)         0/0                       0/0FEC Errors(Up/Down)        90/0                       0/0  Bonding Total Rate(Up/Down) 11100/88386 kbps
icon

Beste antwoord door Francois 30 oktober 2015, 11:49

Francois schreef op 21 sep '15 om 11:40uKoen schreef op 21 sep '15 10:50 uGoedemorgen François,

Bedankt voor je terugkoppeling. Spijtig om te lezen dat de acties van de monteur geen verbetering gebracht hebben!

Ik heb je zojuist een reactie gestuurd op het privébericht dat je ook gestuurd had over deze situatie!

Met vriendelijke groet,

Koen

Goedemorgen koen

ik heb je zojuist een reactie gestuurd op het privebericht 

gister 29-10-2015 ijdelijk opgelost

naar een poort wissel weer mijn oude snelheid terug

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +13
Francois schreef op 21 sep '15 om 11:40uKoen schreef op 21 sep '15 10:50 uGoedemorgen François,

Bedankt voor je terugkoppeling. Spijtig om te lezen dat de acties van de monteur geen verbetering gebracht hebben!

Ik heb je zojuist een reactie gestuurd op het privébericht dat je ook gestuurd had over deze situatie!

Met vriendelijke groet,

Koen

Goedemorgen koen

gister 29-10-2015 ijdelijk opgelost

naar een poort wissel weer mijn oude snelheid terug

Reputatie 7
Badge +13

Koen schreef op 21 sep '15 10:50 u

Goedemorgen François,

Met vriendelijke groet,

Koen

[/quote]
[/quote]
Goedemorgen koen

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen François,

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 2
Badge +1
Hallo François

Ik zie dat ook jij problemen hebt na de geplande update van kpn ook bij jou is de snelheid terug gezet.

Bij mij zijn twee monteurs geweest maar net als bij jou geen verbetering ik denk dat er toch ergens een intelling bij de kpn

niet goed staat na de geplande update bij kpn.

Want net als bij jou is bij mij van moden naar de centrale alles goed dus dan lijkt me toch dat er iets niet goed staat.

Reputatie 7
Badge +13

Koen schreef op 18 sep '15 14:47 u

Goedemiddag François,

Goed om te lezen dat je al een monteursafspraak voor morgen gemaakt hebt!

Ik hoor na zijn bezoek graag van je hoe het gegaan is Man Vrolijk

Met vriendelijke groet,

Koen

[/quote]
[/quote]
de monteur is langs geweest

heeft wat kruisdraden vervangen in de straatkast ( wijkverdeler )

en heeft de modem vervangen

maar heel laas geen verbetering in de snelheid snelheid is nu 89 mb

het lijkt er op dat er iets in de wijkcentraale niet lkkr zit ( daar heeft monteur niet naar gekeeken )

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag François,

Goed om te lezen dat je al een monteursafspraak voor morgen gemaakt hebt!

Ik hoor na zijn bezoek graag van je hoe het gegaan is :)

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +13

Koen schreef op 18 sep '15 11:22 u

Goedemorgen François,

Excuses voor de verlate reactie.

Ik heb nogmaals een poortreset uitgevoerd, maar deze heeft helaas wederom niet voor verbetering van de snelheid gezorgd. Ik wil daarom graag een monteur voor je inplannen die de situatie nader kan onderzoeken! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met verdere details hierover. Ik hoor graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Koen

[/quote]
[/quote]
Ik heb vandaag contact met klantservice gehad

en die hebben voor morgen een monteur ingeplant

ik hou je op de hoogte

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen François,

Excuses voor de verlate reactie.

Ik heb nogmaals een poortreset uitgevoerd, maar deze heeft helaas wederom niet voor verbetering van de snelheid gezorgd. Ik wil daarom graag een monteur voor je inplannen die de situatie nader kan onderzoeken! Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met verdere details hierover. Ik hoor graag van je. 

Met vriendelijke groet,

Koen

Reputatie 7
Badge +13

Koen schreef op 27 aug '15 14:07 u

Goedemiddag Francois,

Vervelend om te lezen dat je snelheid zo gedaald is nadat er werkzaamheden in de centrale plaats hebben gevonden!
Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen? Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,
Koen
Nieuw op het forum? Lees eerst onze huisregels. Met een kudo geef je waardering aan anderen, door een bericht als oplossing te accepteren ben je blij met het antwoord. Helaas kunnen wij niet op ongevraagde privéberichten reageren.

[/quote]
[/quote]
Goedemorgen Koen

heb je al een oplosing gevonden ?

betreft de snelijds die gedaalt is naar een update van de wijksentraalen

ik haal nog steets 88 mb voor een was dat 106 mb en volgens de modem zo ik nu 100 mb kunnen haalen

en als ik naar me beuren kijk die kunnen ook 100 mb haalen 

graag hoor ik van u

Reputatie 7
Badge +13

ik heb net de klantenservice gesprooken

die vertelden mijn dat de snelheid is teruggeschoeft naar 80mb bij de werksaamhede

kunt u mijn vertellen waarom dit is ?

en of die weer terug kan naar 100 mb ?

graag hoor ik van u

Reputatie 7
Badge +13
 ik heb je een privebericht gesteurt met de gegevens

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Francois,

Vervelend om te lezen dat je snelheid zo gedaald is nadat er werkzaamheden in de centrale plaats hebben gevonden!

Zou je me in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant, en je 06 nummer kunnen sturen? Dan kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer