Vraag

snelheids verhoging.

  • 22 March 2019
  • 3 reacties
  • 170 keer bekeken

Als ik op 29 maart mijn internet snelheid verhoog via mijn KPN,wanneer kan ik de internet snelheid dan weer omlaag zetten.Ik vraag dit omdat het niet aangegeven wordt hoelang ik de snelheids verhoging moet afnemen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Nico, alle pakketopties (waaronder snelheidspakketten) hebben een looptijd van minimaal een maand. Na deze maand kun je het elke dag weer uitschakelen. Als je een pakketoptie kiest en doorklikt zie je (op de pagina waar je akkoord gaat) de volgende melding: "Als u een extra dienst bestelt gaat u ermee akkoord dat deze direct aan uw abonnement wordt toegevoegd. U kunt deze extra dienst niet annuleren, wel maandelijks aan- en/of uitzetten". Hopelijk is het zo duidelijk, laat het weten als je nog vragen hebt 🙂
@Joran ,Hoi Joran,Bedankt voor u reactie,ik had op 6 Februari mijn snelheid verhoogd en op 8 Februari weer verlaagd,als ik u begrijp was dit niet mogelijk,maar bij mij ging dat dus wel na een paar dagen verhoging weer terug zetten naar een lagere snelheid.Bij het aanzetten van de verhoging kreeg ik deze melding niet (Als u een extra dienst bestelt gaat u ermee akkoord dat deze direct aan uw abonnement wordt toegevoegd. U kunt deze extra dienst niet annuleren, wel maandelijks aan- en/of uitzetten)ook niet bij het verlagen van de snelheid.Dan neem ik aan dat er iets niet goed zit als dit normaal niet kan.
Reputatie 7
Badge +28
Als die melding niet verschijnt is dat prima, dan kun je elke dag de snelheidsoptie weer aanpassen. Ik denk dat mijn informatie dan verouderd is. Controleer in ieder geval even het schermpje waarop je de bestelling doet even goed, daar staan de voorwaarden die van toepassing zijn.

Reageer