Beantwoord

Snelheidsdip achter Accespoint

  • 30 mei 2018
  • 27 reacties
  • 257 keer bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dag Skinamp. Wat enorm jammer dat je er ondanks de grondige hulp van Robin maar niet uit lijkt te komen. Zo te lezen heeft de versterker wel wat geholpen, maar is het resultaat nog niet zoals je het hebben wilt.

Mocht je de versterker echt willen terugsturen dan kan dat natuurlijk. Hoe heb je het besteld? Was dat via Apparatuur voor Thuis? Dan kun je het op https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/pages/klantenservice/ manier retourneren. Op elke andere manier zul je even langs één van onze winkels moeten: Neem je kassabon, monteursbon of maandfactuur mee. Neem ook een pinpas mee in verband met retourpinnen. Contante terugbetalingen vinden niet meer plaats.
Reputatie 2
Badge
Hoi Bart,

over de hulp van Robin en in andere gevallen ook jwb niets dan lof !!

De versterker is al onderweg, helaas :-(
Ik hoop dat de helpdesk medewerker die me het antwoordnummer in
Leidschendam heeft gegeven dit goed heeft gedaan ;-)

Ik had alle hoop dat het beter zou worden, jammer genoeg is datgene wat er aan
verbetering was te merken veel te weinig om deze aanschaf te kunnen verantwoorden.
Ik ga op oude voet verder met alleen de V10 en af en toe een slecht signaal, zoveel
gebruiken we internet niet op de boven verdieping.....

Bedankt 👍🏼

Reageer