Snelheidsproblemen met internet

• 16 september 2015
  • 8 reacties
  • 458 keer bekeken

Beste mensen,

Stop AUB uw abbonement bij KPN, dit bedrijf naait je waar je bij staat met internet en televisie. Ze beloven dingen waarvoor je betaald maar uiteindelijk krijg je nog geen helft voor waarvoor je betaald.

Je krijgt 2 kastjes voor TV. Maar zodra je er 2 aansluit in eeen huis gaat het volledig mis. Storing op je TV en storing op het internet. En NEE het ligt niet aan de configuratie hier in huis of aan een apparaat wat stoort. Ook is er al een stuk of 20 keer een monteur hier aan de deur geweest. 

Je betaaldt voor 60MBit internet en mag blij wezen dat je 15MBit binnenhaald. Hier wordt uiteraard niets aan gedaan door KPN. 

Dit bericht staat niet voor niets in rubriek storing ;)

Bespaar je de ellende en stap lekker over naar Ziggo of een andere provider die wel weet hoe ze internet en TV naar je huiskamer moeten brengen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. 

Admin: onderwerp aangepast i.v.m. vindbaarheid. 

Admin: tekst in hoofdletters aangepast voor kleine letters. Gelieve de huisregels te hanteren. 

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Allemaal mooi en aardig hoor. Maar bij het bestellen krijg je al een schatting van je snelheid. Daarom heet je abonnement ook TOT 60Mbit. Bij Ziggo of noem maar een andere niet-glasvezel provider zal je nooit garantie krijgen op je snelheid.

Overigens zijn er genoeg mensen die makkelijk de 60Mbit halen, of glasvezel hebben. Helaas is dit waarschijnlijk niet beschikbaar waar jij woont.

Dat beide ontvangers storen heeft gewoon te maken met het feit dat je snelheid bijna niet genoeg is voor beide ontvangers.

Mooi hoor, een bericht in de categorie storingen. Maar je had deze beter in stel je vraag kunnen plaatsen dan werd deze automatisch goed geplaatst. Dit heeft namelijk niets met storingen te maken.

Robin

RobinFlikkema schreef op 16 sep '15 21:24 u

Hoi,

Allemaal mooi en aardig hoor. Maar bij het bestellen krijg je al een schatting van je snelheid. Daarom heet je abonnement ook TOT 60Mbit.
Overigens zijn er genoeg mensen die makkelijk de 60Mbit halen, of glasvezel hebben. Helaas is dit waarschijnlijk niet beschikbaar waar jij woont.

Dat beide ontvangers storen heeft gewoon te maken met het feit dat je snelheid bijna niet genoeg is voor beide ontvangers.

Robin

[/quote]
[/quote]
Hallo,

Ooh en hoe verklaar je dan dat er een maand of 5 terug nog gewoon 30 tot 40 MBit binnen kwam? Ja router is al meerdere malen vervangen. Ook toen stoorde het dus dat zal niet het geval zijn.

Reputatie 7
Badge +30
Er komt geen 40MB binnen, want dat zou betekenen dat het 320Mbit/s zou zijn. (Verschil MB en Mbit)

In je TS lees ik nergens iets terug over de 30/40Mbit.

Zou je kunnen kijken wat deze site zegt over uw snelheid? https://thd-fpi-info.fourstack.nl/

Robin

RobinFlikkema schreef op 16 sep '15 21:30 u

Er komt geen 40MB binnen, want dat zou betekenen dat het 320Mbit/s zou zijn. (Verschil MB en Mbit)

In je TS lees ik nergens iets terug over de 30/40Mbit.

Zou je kunnen kijken wat deze site zegt over uw snelheid? https://thd-fpi-info.fourstack.nl/

Robin

[/quote]
[/quote]
Je snap mij heel goed ;) maar toch goed om te verbeteren. Ik zet het er niet bij aangezien het er nu niet meer is. 

Op mijn adres kan 50Mbit binnenkomen en dat zou dus prima moeten kunnen met een abbo van 60Mbit. En snap ik ook niet waarom er aan de telefoon wordt gezegt dat er niet hoger als 30 ontvangen kan worden.

Weer iets wat niet klopt aan dit bedrijf, nu komt er natuurlijk weer iets wat het zogenaamd de snelheid beperkt.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Waar staat die 50Mbit precies? Staat dat bij VDSL of bij bonding (op die site)

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Beste ,

Ontzettend jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over onze service! Ik zie dat Robin al een paar dingen heeft uitgevraagd (waarvoor dank), ik ben ook erg benieuwd naar een reactie op zijn laatste vraag. Zou je mij daarnaast ook je postcode + huisnummer en naam contractant in een privébericht willen sturen? Dan ga ik ook e.e.a. voor je doormeten. 

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ,

Ik heb nog geen privébericht van je ontvangen, maar ik ben aankomende week afwezig en zal deze dan niet op kunnen pakken. Wil je je privébericht naar mijn collega sturen? Hij zal de problemen verder met je doornemen. 

Reageer