Beantwoord

Snelheidsupgrade per 1 juli, extra snelheidsoptie uitgezet

• 25 juli 2018
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik had altijd de optie sneller internet 100/10 Mb aanstaan. Nu begrijp ik dat klanten die deze optie al gebruikten een snelheidsupgrade krijgen naar 200/20 Mb. Ik kreeg echter 7 mei onderstaande mail waarin niet gesproken wordt over deze snelheidsupgrade.

Verhoging van de internetsnelheid van uw abonnement

Wij verhogen per 1 juli 2018 de internetsnelheid van uw abonnement van 80/8 Mbit/s naar maximaal 100/10 Mbit/s. U hebt door deze wijziging de optie Sneller Internet van 100/10 Mbit/s die u aan hebt staan niet meer nodig. Wij zetten deze op 1 juli 2018 automatisch voor u uit. U hoeft hier niets voor te doen.

Waarom heb ik geen bericht gekregen van deze snelheidsupgrade (voor dezelfde prijs)?

Groet,
Twan

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, afgesplitst van Sneller internet per 1 juli
icon

Beste antwoord door Erik_ 3 augustus 2018, 13:20

Hoi Twan, ik neem dit over van Jorrit. Er verandert aan je abonnement verder niets als je over gaat naar pair bonding. Het enige wat verandert is dat er in de centrale wat wordt ingeplugd. En dat er een monteur bij je thuiskomt om je IS/RA aan te passen. Dit is een gratis aanpassing. Daarna kun je zelf via je MijnKPN het snelheidspakket aanzetten. Je betaalt hier dan wel de volledige prijs van €8,99 voor.

De gratis upgrade is alleen voor klanten die voor 1 juli al een verbindingstype hadden waarop 200 Mbit haalbaar was.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hi Twan, op jouw verbinding is nu maximaal 100 Mbit/s mogelijk. Ik zie wel dat er een snellere techniek mogelijk is met pair bonding waarmee je 200 Mbit/s kunt halen. Dit kunnen wij kosteloos voor je in orde maken. Ik kan het voor je aanvragen, maar het makkelijkst is om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice op 0800-0402 gezien er een afspraak met een monteur nodig is. Met direct contact is dat sneller in te plannen. 🙂 Wil je me laten weten of het is gelukt?
Hoi Jorrit,
Bedankt voor je reactie.
Wat betekent dit voor mijn abonnement als ik het laat aanpassen?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Twan, ik neem dit over van Jorrit. Er verandert aan je abonnement verder niets als je over gaat naar pair bonding. Het enige wat verandert is dat er in de centrale wat wordt ingeplugd. En dat er een monteur bij je thuiskomt om je IS/RA aan te passen. Dit is een gratis aanpassing. Daarna kun je zelf via je MijnKPN het snelheidspakket aanzetten. Je betaalt hier dan wel de volledige prijs van €8,99 voor.

De gratis upgrade is alleen voor klanten die voor 1 juli al een verbindingstype hadden waarop 200 Mbit haalbaar was.
Toch wel bijzonder: ik had al de optie extra snel van 100/10 geactiveerd (met €2,50 korting zolang het abonnement loop) en kan nu gratis de technische aanpassing laten doen Waarna verbindingstype 200/20 gewoon haalbaar is. Maar omdat ik hier zelf achteraan moet kom ik nu 6 weken later niet in aanmerking voor de gratis upgrade per 1 juli. Als ik dit gratis had laten doen in bv juni was ik wel in aanmerking gekomen.
Was netter geweest als KPN in mei transparant was geweest over de komende veranderingen in de pakketten en dat je als klant een keuze had gehad. Nu heeft KPN voor mij beslist en de optie sneller internet uitgezet. Kom ik bv. nu nog wel in aanmerking voor de €2,50 korting zoals het abonnement loopt?
Getuigt m.i. Van weinig service cq klantgerichtheid van KPN.

Reageer