Vraag

Snelheidsupgrade werkt niet

  • 22 October 2020
  • 8 reacties
  • 83 keer bekeken

Vandaag is de upgrade van ons abonnement doorgevoerd, waarmee de internetsnelheid van 100/100 naar 500/500 is gegaan. In de praktijk blijkt er geen verbetering te zijn: speedtest blijft waardes tussen 30-40 up en down geven.

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


8 reacties

Vandaag is de upgrade van ons abonnement doorgevoerd, waarmee de internetsnelheid van 100/100 naar 500/500 is gegaan. In de praktijk blijkt er geen verbetering te zijn: speedtest blijft waardes tussen 30-40 up en down geven.

Hallo @n i e l s , je zou de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom kunnen halen en ook de modem van de stroom.

Zet dan de glaskast weer aan na 2 minuten en zet de modem weer op stroom en geef deze eens een fabrieksreset. Gaat het dan goed?

 

Dank voor je reactie @JanD . Maar, helaas, geen soelaas...

Dank voor je reactie @JanD . Maar, helaas, geen soelaas...

Hallo @n i e l s , jammer, wacht dan s.v.p. de reactie van een moderator af.

Vul s.v.p. in het privédeel van je profiel je postcodes/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

 

hartelijk dank, @JanD , zal ik doen!

Gisteren in een ander topic het volgende gepost:

Vandaag is de upgrade van ons abonnement doorgevoerd, waarmee de internetsnelheid van 100/100 naar 500/500 is gegaan. In de praktijk blijkt er geen verbetering te zijn: speedtest blijft waardes tussen 30-40 up en down geven.

 

Probleem is nog steeds niet opgelost, klantenservice is al (minimaal) 2 niet bereikbaar (wat is er aan de hand?). Alle suggesties bovendien om online het probleem op te lossen, hebben niets opgeleverd. Gisteravond kon ons netwerk met hangen en wurgen een Windows Teams sessie volbrengen (en dat met een 500 mb internetsnelheid).

Het is behoorlijk frustrerend om niet verder te komen met dit probleem. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 4
Badge +5

Hi @n i e l s, goed dat je hier even aan de bel trekt! Wat balen dat de snelheidsverhoging nog niet werkt. Ik zie dat de order op 22 oktober is verwerkt, dus het zou moeten werken. Ikz zie dat je op 26 oktober al hebt gebeld en dat er 30 oktober een monteur langskomt. Hopelijk kan hij de oorzaak vinden en het oplossen. Mocht je in de tussentijd vragen voor me hebben, laat het dan even weten. 

@ Job_ , ik had geen andere keus dan ‘hier’ aan de bel te trekken, want klantenservice is al sinds mijn probleem niet bereikbaar. Online kwam ik ook niet verder, dus heb ik maar een afspraak met een monteur gemaakt.  Ik betaal bijna 100 euro pm voor mijn abonnement en vind de gang van zaken eerlijk gezegd vrij schandalig.

Reputatie 4
Badge +5

Ik snap dat je dit zegt. We zijn de laatste tijd niet goed bereikbaar via alle kanalen. Hoewel we nu hier bij Forum iets aan inlopen zijn, zijn we nog lang niet op de reactietijd die we graag willen zien. We moeten gewoon goed bereikbaar zijn, anders loop je inderdaad tegen het probleem aan dat je een gegronde klacht hebt maar we je hier niet mee kunnen helpen. Dat mag natuurlijk niet gebeuren, je hebt een abonnement bij ons en je betaalt dan ook voor werkende diensten. Mijn excuses voor deze gang van zaken, we zien dit liever anders. Mocht je het na bezoek van de monteur nog zaken hebben die je wilt bespreken, schroom dan niet hier een bericht te sturen.

Reageer