Beantwoord

Snelheidsverhoging

• 23 januari 2018
  • 3 reacties
  • 482 keer bekeken

Ik heb via de app de Internet snelheid verhoogt. Er stond bij binnen enkele minuten. Echter duurt dit al een paar dagen en is er nog niks verhoogd
icon

Beste antwoord door Natasja_1 27 januari 2018, 15:23

Abonnement technisch is een paar minuten, ook het opvoeren van de snelheid bij kpn is waarschijnlijk met een muisklik, echter de wijkkast bij jouw op de hoek kan misschien de snelheid niet aan, hiervan komt een kpn monteur om een snellere doorvoer kaart inbouwen, dit duurt echter een aantal werkdagen....
Wat Johnny aangeeft, dat klopt 🙂 Inmiddels heeft Verkaik_83 via een privébericht laten weten dat de verhoging op 9 februari wordt doorgevoerd 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Abonnement technisch is een paar minuten, ook het opvoeren van de snelheid bij kpn is waarschijnlijk met een muisklik, echter de wijkkast bij jouw op de hoek kan misschien de snelheid niet aan, hiervan komt een kpn monteur om een snellere doorvoer kaart inbouwen, dit duurt echter een aantal werkdagen....
Wat Johnny aangeeft, dat klopt 🙂 Inmiddels heeft Verkaik_83 via een privébericht laten weten dat de verhoging op 9 februari wordt doorgevoerd 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Verkaik_83, welkom op ons Forum! Dat is gek! Wil je reageren op mijn privébericht ? Dan kijk ik voor je na waarom het langer duurt 🙂 Hoor graag van je!

Reageer