Beantwoord

Snelheidsverhoging en prijskaartje

• 22 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik wilde dit toch hier even geventileerd hebben.
Een goed jaartje geleden is mijn snelheid verhoogd van 80Mbps naar 100Mbps en moest hiervoor €5 per maand voor betalen maar omdat ik "een vaste" klant ben kreeg ik 50%.
Nu is het zo dat op "mijn lijn" een verhoging van down- en uploadsnelheid is doorgevoerd naar resp. 200Mbps / 20Mbps. Hiervoor moet €9 / maand betaald worden.
In hoeverre staat die €2,50 die ik destijds betaald heb voor de "tuttige" 20Mbps terwijl nu een vijfvoudige wordt aangeboden voor een niet naar verhouding genomen bedrag.
Natuurlijk is dit nu een stuk voordeliger, daar was ik ook al achter, maar waarom heb ik in die afgelopen jaar €2,50 betaald voor die 20Mbps.
Ik zou toch wel graag een tegemoetkoming willen zien voor een "vaste" klant ( bijna 30 jaar en dat hoor je niet veel meer ).
KPN, doe je best en overtuig mij, in de vorm van een leuk voorstel ( extra tv ontvanger voor nop ) als klant om de volgende 30 jaar in te gaan ;-)

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia_ 23 oktober 2018, 11:48

Ha Michel, welkom terug! Klanten verwachten steeds meer van ons, daarom doen wij onze uiterste best om de snelheid steeds te verhogen en de pakketten steeds up-to-date te houden. Waar 4 jaar geleden 100 Mbit/s nog heel wat was, vinden sommige klanten nu 200 Mbit/s zelfs al niet snel genoeg. De verhoging naar 100 Mbit/s was destijds iets nieuws en daar hang je dan een bepaald prijskaartje aan. De verhoging nu is inderdaad hoger, maar dan kunnen we daar natuurlijk geen €20 per maand voor in rekening brengen (kan wel, doen we niet). Want dat staat dan weer niet in verhouding met de abonnementen en de verwachtingen van de klant. Hopelijk ben ik er in geslaagd om m'n punt duidelijk te maken 🙂.

Voor wat betreft korting voor een vaste klant, ook daar niet een antwoord waar je op hoopt. We willen alle klanten het scherpste aanbod geven en dat betekent dat we al een poosje geen kortingen geven aan onze bestaande klanten. Wat ik wel zie, is dat je nog geen mobiele telefonie bij ons afneemt. Daar heb je nog wel mogelijkheden. Niet alleen krijg je als Compleet klant een verdubbeling van MB's en minuten, ook krijg je €5 korting per mobiel abonnement en kan je gratis onderling bellen tussen vaste en mobiele nummers binnen je Compleet registratie.

Ik heb nog even gekeken naar je huidige abonnement en dat is op dit moment voor jou het voordeligst wat je bij ons kunt afnemen. Voorlopig zou ik daar dus nog niet aan zitten. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ha Michel, welkom terug! Klanten verwachten steeds meer van ons, daarom doen wij onze uiterste best om de snelheid steeds te verhogen en de pakketten steeds up-to-date te houden. Waar 4 jaar geleden 100 Mbit/s nog heel wat was, vinden sommige klanten nu 200 Mbit/s zelfs al niet snel genoeg. De verhoging naar 100 Mbit/s was destijds iets nieuws en daar hang je dan een bepaald prijskaartje aan. De verhoging nu is inderdaad hoger, maar dan kunnen we daar natuurlijk geen €20 per maand voor in rekening brengen (kan wel, doen we niet). Want dat staat dan weer niet in verhouding met de abonnementen en de verwachtingen van de klant. Hopelijk ben ik er in geslaagd om m'n punt duidelijk te maken 🙂.

Voor wat betreft korting voor een vaste klant, ook daar niet een antwoord waar je op hoopt. We willen alle klanten het scherpste aanbod geven en dat betekent dat we al een poosje geen kortingen geven aan onze bestaande klanten. Wat ik wel zie, is dat je nog geen mobiele telefonie bij ons afneemt. Daar heb je nog wel mogelijkheden. Niet alleen krijg je als Compleet klant een verdubbeling van MB's en minuten, ook krijg je €5 korting per mobiel abonnement en kan je gratis onderling bellen tussen vaste en mobiele nummers binnen je Compleet registratie.

Ik heb nog even gekeken naar je huidige abonnement en dat is op dit moment voor jou het voordeligst wat je bij ons kunt afnemen. Voorlopig zou ik daar dus nog niet aan zitten. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het me dan weten?
Das dan heel erg jammer te moeten lezen dat er voor vast klanten niet veel gedaan wordt. Nieuwe klanten worden beloond met van alles en nog wat. 😞
Er is al meerdere malen gebeld over een aanbod op mobile abonnementen en kan mededelen dat kpn alleen in aanmerking komt als zij aan onderstaande kunnen voldoen:
abo 1 : iPhone XR 64GB met 7GB data + onbeperkt bellen voor € 40
abo 2: Samsung S9 met 7GB data + onbeperkt bellen voor € 27,50
Als jullie dit nu eens kunnen regelen dan zijn zowel ik en mijn kids een gelukkig mens.
Reputatie 7
Badge +28
Ha Michel, ik heb even de prijzen op onze website bekeken en dat zou betekenen een korting van €600 per toestel. Als ik die mogelijkheid had, dan had ik eerst zelf twee abonnementen genomen 😉. Maar helaas: dat zit er niet in. Als je dit bij je huidige provider kunt regelen, dan zou ik dat aanbod aannemen. Klinkt misschien raar, maar dan zit je op dit moment met jouw wensen daar beter dan bij ons. Wellicht mogen we je in de toekomst alsnog begroeten als klant voor mobiele diensten. Dan weet je ons te vinden!

Reageer