Beantwoord

Snelheidsverhoging mogelijkheden

  • 22 October 2019
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

@Erwin_ graag zou ik nagaan of er een snelheidsverhoging mogelijk is op het adres wat ik je in PB hebt gestuurd? 
 

Het lijkt alsof er wel en wijkkast dichtstbij staat maar de kabel van het pand er nog niet op aangesloten is?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 October 2019, 15:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Wopper . Ik heb het door jou opgegeven adres opgezocht. Ik kan met zekerheid zeggen dat er op dat adres momenteel geen KPN of Telfort diensten afgenomen worden. Wel heb ik via fpi kunnen zien dat er maximaal 13Mbit op die lijn haalbaar is. 

Ik weet dat NLE ook  v10's levert. En er is nog een kleine kans dat het een zakelijk KPN abonnement betreft. Dat kan ik helaas niet inzien. Misschien even met de administrator van het bewuste pand in gesprek om meer zekerheid te krijgen? 

Ha @Erwin_ dank voor het nakijken. Is het mogelijk de 13Mbit te verhogen doormiddel van een straatkast dichterbij? Technisch gesproken.

Ik zal de admin eens opzoeken van het pand.

Maar de vraag is of we Ziggo een coax laten aanleggen of dat “jullie” nog iets aan de snelheid kunnen doen? Uiteindelijk neemt provider X ook af via jullie wholesale network toch?

Klopt de aanname wel dat er een straatkast binnen 300m staat?

Die 13Mbit is via het KPN netwerk (particulier) de max. 

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/addresses/search

Er staan geen updates gepland voor de komende 2 maanden. Alles daarna is koffiedik kijken. Helaas is opnieuw lassen bij een andere kast geen optie. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, weet je mij te vinden.