Beantwoord

Sneller internet

  • 15 January 2020
  • 13 reacties
  • 206 keer bekeken

Onderstaande mail van Jorg Kramer belooft ons een sneller internet. Alleen nog een modem bestellen.

Resultaat: twee maanden gebeurt er niets en bij de klantenservice vervolgens totale ontkenning en onbegrip.

Wie houdt wie voor de gek? Wij voelen ons genomen!

Logo KPN

Bekijk in de browser icoon  Bekijk in de browser

 

header-4.jpg

 

 

Geachte heer, mevrouw,

KPN NetwerkNL heeft het netwerk op uw adres Asserdreef 30 verbeterd. Hierdoor kunnen wij u straks gratis sneller internet bieden. Dit duurt ongeveer 4 weken.

Om gratis sneller internet te kunnen krijgen hebt u een nieuw modem nodig. Uiteraard hoeft u hiervoor niet te betalen. U hoeft hem alleen zelf aan te vragen via onderstaande button.

 

Ja, ik wil gratis sneller internet

 

 

 

horizontal-shadow.png

 

Wat verandert er voor mij?

Uw internetverbinding wordt sneller en stabieler. Er wijzigt niets aan uw abonnement en het huidige maandbedrag blijft hetzelfde.

 

Meer informatie

 

Wat zijn de voordelen?

icon-check-white.png Sneller en stabieler internet

icon-check-white.png Betere beeldkwaliteit van uw iTV

icon-check-white.png Samen online zonder haperingen

icon-check-white.png Geen extra kosten

icon-check-white.png Gratis nieuw modem

 

 

 

Hebt u nog vragen? Bel gratis naar 0800-0402 of kijk op onze website.

icon-arrow-black.png

Meer informatie

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice

 
icon

Beste antwoord door Susan_ 20 January 2020, 15:44

Bekijk origineel

13 reacties

Badge +19

Het duurt een tijdje voor iedereen is omgezet hoor. Maar wat zegt deze site over de te behalen snelheid?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl. graag een screenshot zonder je postcode plaatsen.

 

Reputatie 6
Badge +9

Zo te zien zijn in jouw straat de straatkasten aangepast waardoor er nu sneller internet op jouw adres beschikbaar is.
Een nieuw modem is niet per se nodig, als je huidige modem nog prima is.
Je wordt in principe automatisch (na verloop van tijd) omgezet zodat het signaal uit de straatkast komt i.pv. de wijkcentrale.

3 vragen:

  1. Welk abonnement heb je nu (welke snelheid)
  2. Welke snelheid is er mogelijk op jouw adres, volgens Fourstack? (al reeds beantwoord zie ik)
  3. Welke snelheid meet je (bedraad) via de speedtest van KPN?

Als je daarnaast ook nog je forumprofiel aan wil vullen met je gegevens (postcode/huisnummer e.d.) dan kan een webcare medewerker meteen ook even meekijken,

  1. Internet bellen thuis standaard (snelheid??) 49,50

 

Badge +19

Zo dat zijn mooie snelheden zeg. Dat wordt genieten:wink:Ik bedoel natuurlijk de nieuwe snelheden.

Reputatie 6
Badge +9

Heb je forumprofiel aangevuld met je gegevens, want hier moet een webcare medewerker maar even in duiken en aan de juistje touwtjes trekken :relaxed:

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Joke-Job, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik begrijp dat je graag over wil op het beloofde sneller internet, dat snap ik heel goed. Soms zijn er verder geen aanpassingen nodig, soms een nieuw modem en soms een omzetting in je abonnement omdat je op een ander lijntype gezet moet worden. Om uit te zoeken wat bij jou van toepassing is, ontvang ik graag enkele gegevens. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met je naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Ik hoor graag wanneer dat gelukt is, dan kan ik verder kijken wat er nodig is om jou sneller internet te geven! :slight_smile:

Susan,

Dank voor je antwoord, dat ik door omstandigheden pas vanavond inzag.

Ik heb mijn profiel aangepast, zoals je aangeeft, ervan uitgaande dat het klantnummer mijn telefoonnummer is. Zo niet, dan hoor ik graag waar ik het klantnummer kan vinden in ‘Mijn KPN’.

We wachten ‘in spanning’ af wat het vervolg is.

Job

Reputatie 7
Badge +21

Dag @Joke-Job

Het klantnummer vind je in MijnKPN via Producten --> Thuis --> Persoons- en betaalgegevens

Het staat ook op iedere factuur en in de omschrijving van de autom. incasso van je bankrekening.

Ruud, dank je wel.

Profiel wederom aangepast.

Nu maar hopen ………

Job

Reputatie 7
Badge +21

@Joke-Job, je stond nog op ADSL aangesloten. Dit heb ik gewijzigd naar VVDSL, je krijgt hier een bevestiging van. Met deze wijziging kan je tot 100Mbit/s halen. 200Mbit/s is ook haalbaar, dat vereist wel pairbonding. Wil je 200Mbit/s, dan kan je deze extra optie aanvragen in MijnKPN. Hier komt dan ook een monteursbezoek bij kijken en kan je dan meteen inplannen. 

Susan, dank voor je acties. Ik ben nu helaas niet in de gelegenheid om een en ander uit te proberen. Maar ik heb wel een bevestiging via SMS en email gekregen. Hopelijk komt alles goed! Groeten, Job

Reputatie 7
Badge +21

@Joke-Job, geen probleem. Heb je nog vragen of een terugkoppeling dan weet je ons te vinden!

Reageer