sneller internet

• 22 november 2011
  • 3 reacties
  • 2863 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik heb onlangs mijn pakket met itv, telefonie en internet geupgraded van basis naar extra. Nu krijg ik dus over een aantal dagen sneller internet. (tot 30mbit) Nu weet ik iets niet helemaal zeker en ik kan er niet echt antwoord op vinden dus vandaar mijn vragen hier op dit forum.  Mijn kpn experia box van Siemens ondersteund geen wlan n en ik heb via wifi mijn laptop met wlan n erop aangesloten, ga ik nu de snelheidsverhoging wel goed merken of ga dit tegenvallen?  En is het aan te raden om anders een acces point oid op mijn experia box aan te sluiten.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Als het goed is krijg je met extra VDSL dus een ander modem. Maar dat moet je even navragen kunnen ze zo zien in de lopende order.

Er zit geen ander modum bij inbegrepen, ik heb wel een tweede ontvanger gehad. Ik heb er niet zo heel veel verstand van maar is wlan b/g nu wel of niet voldoende om de verhoogde snelheid te gaan merken?

Reputatie 4
Badge +1
Wireless geeft altijd een minder goede kwaliteit en snelheid als bekabeld, als je echt de snelheid optimaal wil benuttigen sluit je PC dan bekabelt aan. Overigens kan het zijn dat je modem problemen gaat geven icm ITV, in dat geval bellen zodat deze vervangen kan worden.

Reageer