Beantwoord

sneller internet abonnement - lukt dit dan ook echt?

  • 13 March 2019
  • 30 reacties
  • 888 keer bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Dat wilde ik ook gaan doen @peter-keetfm 🙂 Maar dat is niet verstandig. Na intern wat navraag, heb ik begrepen dat het een 'regio' actie is bedoelt voor de gebieden waar nieuw glasvezel wordt gelegd. Ik durf er dus niet mijn hand voor in het vuur te steken dat, na uitlekken, dit ook open blijft staan voor bestaande klanten.... Ik kom er later op terug!

Mij niet helemaal duidelijk. Als ik een nieuw pakket zou aanvragen, zit de korting er gewoon bij,
zonder beperking van regio?

Ger
ja klopt het is een actie voor alleen nieuwe klanten dacht ik
Bij Ziggo maken ze geen onderscheid,iedereen 200 Mbit/s tegen dezelfde prijs.
Reputatie 4
Badge +3
Ik heb ook kunnen profiteren van de upgrade van 100-100 naar 200-200 glasvezel. Ik ben geen nieuwe klant en onze regio Eindhoven is niet kortgeleden met glasvezel uitgerust. In my KPN kon ik niet de actie aanklikken. Ik heb een belletje gepleegd naar het bekende 0800-0402 en ik had het binnen een paar minuten geregeld. Na 15 minuten is mijn Experia V10a gereset en is 200Mbit snelheid beschikbaar. Ik heb KPN speedtest gedaan en kwam op 201-235 Mbit snelheid, zowel bekabeld als via WiFi. Ik maak geen gebruik trouwens van WiFi op de Experia V10a maar van 2x Ubiquiti AC Lite Accesspoint. Trouwens was wel raar dat ik drie dagen daarvoor ook geprobeerd had een actie te krijgen en toen werd er gezegd helaas je moet de volle mep betalen. Maar ok het is geregeld en ik ben dik tevreden.
@Peter A. ,
Ik heb geen glasvezel moet het doen met de bekende koperdraadjes,de maximale snelheid op mijn adres is 174-30 als ik wil verhogen naar de maximale snelheid moet ik €8,99 betalen,bij Ziggo voor €63,50 200-20 dus goedkoper dan KPN.Denk er dan ook sterk over na om naar Ziggo te gaan.

Reageer