Beantwoord

sneller internet abonnement - lukt dit dan ook echt?

  • 13 March 2019
  • 30 reacties
  • 888 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Wij hebben KPN Internet en Televisie (en mobiele abb. / Compleet). Nu betalen wij al € 4,99 per maand extra voor 'sneller internet 100/100'. Als ik de speedtest uitvoer dan kom ik uit op 93,1/92,2
Zodra wij allemaal thuis zijn en iedereen zit op internet (met z'n vijven), dan merk ik dat direct aan het werken op mijn PC.

Nu bedacht ik mij, dat het waarschijnlijk kan helpen als ik nog sneller internet neem; 'sneller internet 200/200' voor € 8,99 per maand. Is wel even slikken.....nog meer geld.
Maar: krijg ik dan ook waar voor mijn geld?
Is dit sneller internet haalbaar voor mijn adres? Wij hebben glasvezel, maar zijn er nog beperkende factoren waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Nadia 13 March 2019, 13:43

Bekijk origineel

30 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik zou eerst op fourstack kijken wat de max snelheid is op jou adres.
Het zou namelijk zonden zijn van het geld als je maar een paar mbps op vooruit zou gaan.
Badge
dankjewel! Als ik daar kijk, dan zie ik het volgende:

Reputatie 7
Hallo Mona, welkom op het KPN forum. Sneller Internet is voor een modern gezin geen overbodige luxe, ik kan het je dan ook zeker aanraden. Zo te zien ben je bevoordeeld met Glasvezel. Super! Hiermee kun je tot wel 500 Mbit/s super snel internetten op een stabiel netwerk.

Je betaalt voor Sneller Internet 100/100 € 4,99 p/mnd, Sneller Internet 200/200 kost € 8,99 p/mnd. Als je overgaat naar 200 Mbit/s komt dat in de plaats van Sneller Internet 100/100, je betaalt dus 3,00 per maand meer voor een verdubbeling van de snelheid!

Ik heb heel goed nieuws. Momenteel een actie. Sneller Internet 200/200 kost nu nog maar € 4,99 p/mnd, zolang je abonnement loopt. Hierdoor betaal je niks meer, maar krijg je wel twee keer zo snel internet. Je kunt Sneller Internet in je MijnKPN aanvragen. Als het niet lukt, geef hier een seintje, dan doe ik dat voor je :)

Edit: Sneller Internet 100/100 en Sneller Internet 200/200 alleen verkrijgbaar met glasvezel
Badge
Hallo Nadia,

Wow! Echt waar??? Dat klinkt als een hele goede actie!!
Ik zou het heel fijn vinden als jij dat voor mij kunt regelen......dus kun jij voor mij dan Sneller Internet 200/200 regelen voor die actieprijs??
(als ik het ga regelen, zul je zien dat ik extra achter die actieprijs aan moet......dat zou écht weer iets voor mij zijn. 😉)
Als jij het voor elkaar krijgt, dan zijn er hier 5 super gelukkige mensen in huis! 😜
Reputatie 7
Yay, ik maak graag mensen super gelukkig @Mona70. Je krijgt binnen enkele minuten de bevestigingsorder in de mail. Daarin staat onder andere dat je verbinding op 29 maart overgaat naar Sneller Internet 200/200 voor € 4,99 p/mnd (i.p.v. Sneller Internet 100/100, zelfde prijs) zolang je abonnement loopt. Enjoy! 😃
Badge
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ik heb de bevestigingsmail al binnen! In deze mail staat inderdaad ook dat onze verbinding moet worden aangepast en dat die 29 maart gebeurt......maximale uitval verbinding: 15 minuten.
Hebben wij er graag voor over natuurlijk!
Ben ook heeeeeel benieuwd of wij het ook gaan merken dat internet sneller is.....

Bedankt voor de service so far!
Ook namens de andere bende hier in huis!
👧🏼👨🏻👨🏼👩🏼👩🏻
@Nadia,Kom ik hiervoor ook in aanmerking,sneller internet voor €4,99 inplaats van €8,99,of is dat alleen voor glasvezel abonnementen.
mona je haalt nu 93,1/92,2 dit houd in dat je nu op een 100mbit glas lijn zit
nu moet er een verandering plaats vinden in het pop station (wijkkast)
en bij sommige gevallen moet jou NT (glasvezel kastje) vervangen worden als deze geen 1gbit ondersteund
uit ervaring gaat het vaak langer duren dan de gegeven datum van kpn
maar rustig geduld hebben
welke NT (glasvezel kastje) heb je in je meterkast hangen als ik vragen mag
als dat zo,n witte is met 3 lampjes kun je zien 2 groen en een oranje zodra deze 3 groen geeft is jou glasvezel 1gbit en dan kun je ruim 200/200 halen (jou abonnement update) in mijn geval is dat 500/500 ruim
ik wou dit even toelichten
Reputatie 7
Lief, dank voor de waardering @Mona70 🙂 Laat het hier weer even weten hoe de ervaringen zijn na 29 maart. Ik hoop dat jullie er heel veel plezier aan beleven 😎

@nico-557 ik vind het niet leuk om iemand teleur te stellen, de actie geldt alleen voor Sneller Internet 200/200. Dat is alleen met Glasvezel haalbaar. Mea culpa, ik had dat in het antwoord beter moeten verwoorden. Bij deze is het aangepast.
Badge
@peter-keetfm ik heb werkgelijk geen idee, maar mijn man zou hier meer vanaf moeten weten....dus dat ga ik nog even met hem checken. Maar bedankt voor de tip!!!
Je bedoelt niet de Experia Box???

mijn zoon gaf net aan dat hij liever 500/500 zou willen!! hahahahaha

hier zie je 3 groen bij jou nog 1 oranje als het goed is bij 3 groen heb je gbit
Reputatie 1
Hallo Mona, welkom op het KPN forum. Sneller Internet is voor een modern gezin geen overbodige luxe, ik kan het je dan ook zeker aanraden. Zo te zien ben je bevoordeeld met Glasvezel. Super! Hiermee kun je tot wel 500 Mbit/s super snel internetten op een stabiel netwerk.

Je betaalt voor Sneller Internet 100/100 € 4,99 p/mnd, Sneller Internet 200/200 kost € 8,99 p/mnd. Als je overgaat naar 200 Mbit/s komt dat in de plaats van Sneller Internet 100/100, je betaalt dus 3,00 per maand meer voor een verdubbeling van de snelheid!

Ik heb heel goed nieuws. Momenteel een actie. Sneller Internet 200/200 kost nu nog maar € 4,99 p/mnd, zolang je abonnement loopt. Hierdoor betaal je niks meer, maar krijg je wel twee keer zo snel internet. Je kunt Sneller Internet in je MijnKPN aanvragen. Als het niet lukt, geef hier een seintje, dan doe ik dat voor je :)

Edit: Sneller Internet 100/100 en Sneller Internet 200/200 alleen verkrijgbaar met glasvezel


Hoi @Nadia,

Ik zou ook graag gebruik maken van deze actie voor 4.99 per maand!

Met vriendelijk groet,
Martijn
Reputatie 7
@MartijntB1988 you've got mail 😉
Reputatie 1
@MartijntB1988 you've got mail ;)
@Nadia je bent geweldig! 😃 Groetjes van een blije klant!
Badge

Badge
Is het deze?
het is een ander model maar staat gigabit op dus deze hoeft niet vervangen te worden
Badge
Top!! Dankjewel!
@Nadia ,U plaatste deze reactie, ik vind het niet leuk om iemand teleur te stellen, de actie geldt alleen voor Sneller Internet 200/200. Dat is alleen met Glasvezel haalbaar. Mea culpa, ik had dat in het antwoord beter moeten verwoorden. Bij deze is het aangepast.Dus KPN maakt onderscheid wat betreft de aansluiting,heb je glasvezel dan betaal je maar €4,99 en heb je koper dan betaal je €8,99 voor een verhoging van je snelheid,op mijn adres is de werkelijk maximale snelheid 174 Mbit/s,omdat ik dan 26 Mbit/s minder heb en niet over glasvezel beschik moet ik meer betalen dan klanten die glasvezel hebben,rare opvatting van KPN.
Reputatie 7
Hallo @nico-557, ik snap de teleurstelling. Heel eerlijk. Ik ontdekte bij toeval door de vraag van Mona, dat er een actie is op het Sneller Internet 200/200 pakket voor € 4,99 p/maand. Ik kan deze 'actie' ook nergens vinden, en lijkt wel per ongeluk aan te staan. Maar goed, onder het mom, vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan... Ik betwijfel of dit dus een 'bewuste' keus is Nico. Ik kan het pakket alleen niet 'aanzetten' voor Sneller Internet 200/20. Nogmaals, mijn excuses.

Edit: bron KPN Sneller Internet, BOOST je snelheid wordt de actieprijs ook niet benoemd.
Hallo Mona, welkom op het KPN forum. Sneller Internet is voor een modern gezin geen overbodige luxe, ik kan het je dan ook zeker aanraden. Zo te zien ben je bevoordeeld met Glasvezel. Super! Hiermee kun je tot wel 500 Mbit/s super snel internetten op een stabiel netwerk.

Je betaalt voor Sneller Internet 100/100 € 4,99 p/mnd, Sneller Internet 200/200 kost € 8,99 p/mnd. Als je overgaat naar 200 Mbit/s komt dat in de plaats van Sneller Internet 100/100, je betaalt dus 3,00 per maand meer voor een verdubbeling van de snelheid!

Ik heb heel goed nieuws. Momenteel een actie. Sneller Internet 200/200 kost nu nog maar € 4,99 p/mnd, zolang je abonnement loopt. Hierdoor betaal je niks meer, maar krijg je wel twee keer zo snel internet. Je kunt Sneller Internet in je MijnKPN aanvragen. Als het niet lukt, geef hier een seintje, dan doe ik dat voor je :)

Edit: Sneller Internet 100/100 en Sneller Internet 200/200 alleen verkrijgbaar met glasvezel


Ook ik zou graag gebruik willen maken van deze actie voor 4,99 per maand.
Ger
misschien moeten we eens een nieuw topic maken
glasvezel 200/200 actie 4,99 euro per maand
i.p.v. in dit topic onderwerp
Reputatie 7
Dat wilde ik ook gaan doen @peter-keetfm 🙂 Maar dat is niet verstandig. Na intern wat navraag, heb ik begrepen dat het een 'regio' actie is bedoelt voor de gebieden waar nieuw glasvezel wordt gelegd. Ik durf er dus niet mijn hand voor in het vuur te steken dat, na uitlekken, dit ook open blijft staan voor bestaande klanten.... Ik kom er later op terug!
@nadia als je toch de navraag doet ga dan ook even vragen of ik korting kan krijgen op mijn 500/500 😀
Reputatie 7
Leuk, @peter-keetfm but not gonna happen. Die staat er niet in. Jammer!

Reageer