Beantwoord

sneller internet buitengebied

  • 15 June 2019
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb sneller internet buitengebied besteld, nu zag ik in de handleiding staan dat het alleen werkt met experiabox v10 of v10a. Ik heb een experiabox v9, hoe kan ik de juiste experiabox bestellen ?
icon

Beste antwoord door Joran 17 June 2019, 14:30

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom @Spijksma.p! Als je geen geschikte Experia Box hebt hoort direct een andere Experia Box meebesteld te worden. Bij jou lijkt dit niet te zijn gebeurd. Ik zorg dat er een V10 wordt nagestuurd, dit zal woensdag of donderdag gebeuren. Je ontvangt een sms met alle details. Kun je later deze week laten weten of het is gelukt?
Bedankt voor je reactie Joran, heb sms ontvangen dat pakket onderweg is.
Ik heb vanmorgen de V10 ontvangen, zojuist aangesloten en alles werkt naar behoren.
Heb nog speedtest bij kpn gedaan, kwam uit op 40,8mbps, dit is aanmerkelijk sneller als de max 10mbps van voorheen.
Reputatie 7
Badge +28
Dat klinkt als een hele fijne verbetering! 30Mb/s is ook precies het maximum aan snelheidsverhoging dat Sneller Internet Buitengebied biedt. Dat betekent dat het mobiele bereik uitstekend is. Goed dat je het hier hebt gemeld en als je in de toekomst eens vragen hebt, laat het vooral weten 🙂

Reageer