Beantwoord

Sneller Internet buitengebied 4g

  • 13 May 2019
  • 1 reactie
  • 241 keer bekeken

Badge
Ik heb vorige week mijn verhuizing naar het buitengebied per chat doorgegeven. Op het nieuwe adres is zo'n 15 mbit leverbaar via de koperlijn, dus niet om over te juichen. Ik wilde graag een extra gratis 4g modem toevoegen voor sneller internet. Volgens de postcodecheck (nieuwe adres) sneller internet 4g buitengebied geen probleem, komt in aanmerking. Ook volgens de kpn-medewerker was dit zeker mogelijk, ik moest alleen mijn abt. upgraden. Maar dit is niet de informatie, een 4g modem krijg je juist als onderdeel van je bestaande abt. Ik wil graag mijn eigen abt. houden en toen kwam ik volgens de helpdesk niet meer in aanmerking voor een 4g modem. Ook de 5 euro korting voor 'traag internet', die ik nu ontvang bij mijn huidige abt. op oude adres komt volgens ook haar te vervallen. Dus geen iets sneller internet en geen korting meer voor erg traag internet.....

Ik vind het wel vreemd, want ik voldoe aan alles: Ik verhuis naar het buitengebied, met traag internet. Kpn heeft 4 g voor het buitengebied. Volgens mijn postcode (nieuw adres) komen we in aanmerking (4g dekking goed) en we krijgen het niet...
Wat zijn dan de toewijzingscriteria?

Ook de 5 euro korting voor traag internet komt te vervallen. We hebben al jaren een abt. bij KPN en over het algemeen worden zaken, zeker de laatste tijd, veel beter geregeld en de klant beter geinformeerd. Maar dit is erg onduidelijk...

Wens: Graag hoor ik op welke manier ik in aanmerking kan komen voor een aanvullend 4G modem op mijn nieuw adres voor sneller internet buitengebied (verhuizing 24-05 ingepland).
icon

Beste antwoord door wjb 13 May 2019, 19:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
En dan te bedenken dat KPN aangeeft dat "Sneller internet Buitengebied" nu in vrijwel het gehele buitengebied van Nederland beschikbaar is en dat de maximale snelheid van de vaste verbinding nu zelfs 30Mbps is om in aanmerking te komen.
Zie dit bericht van @Bart_.

Reageer