Beantwoord

Sneller internet buitengebied aanvragen.

  • 13 January 2019
  • 15 reacties
  • 162 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Goedemorgen,

Volgens de postcodecheck kom ik in aanmerking voor 'Sneller internet buitengebied' maar hoe vraag ik dit nu aan? Mijn postcode is ******

Alvast dank voor uw reactie!

*Admin: topics samengevoegd

icon

Beste antwoord door luckyme 16 January 2019, 14:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Wanneer komt het modem met buiten antenne beschikbaar?
Hallo @luckyme ,
kijk eens op onderstaande link:
https://www.kpn.com/thuis/internet-buitengebied.htm
Hallo @luckyme ,
je had deze vraag al gesteld in een je andere topic, zie daar mijn antwoord.
Reputatie 2
Badge +2
@ Jan-D, bedankt voor je reactie maar nog niet helemaal Jan. De eerste ging over de aanvraag omdat dit in mijn situatie (betreft een camping) niet geheel duidelijk is. Specifieke postcode met huisnummer geeft aan dat het mogelijk is maar met een toegevoegd vaknummer weer niet. Dit terwijl de camping uitsluitend vaknummers kent. De tweede vraag gaat over wanneer het modem met buitenantenne beschikbaar komt. Ook dat is mij nog niet duidelijk.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Luckyme. Op basis van je gegevens zie ik dat je dit inderdaad kunt bestellen (heb ze nu verwijderd i.v.m. privacy). Een buitenantenne hebben we op dit moment niet standaard. Aanvragen gaat het snelst door met ons te bellen, het gratis nummer is 0800 0402. Het zou ook via mij kunnen, dan pakken dit verder op via privéberichten i.v.m. je gegevens. Ik hoor het graag mocht je het via mij willen doen.
Reputatie 2
Badge +2
@ Alex_p: Ha Alex, als het via jou kan, prima!
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je klantnummer, dat verschilt echter van je opgegeven gegevens. Je gaf aan dat je op 10 A woont, op basis van je klantnummer kom ik uit op 10 E4. En op dat adres is dat voor nu nog niet beschikbaar. Zie ook onze check. Ik kan hierin dus niets voor je betekenen, vooralsnog in ieder geval. 😞
Reputatie 2
Badge +2
Dank voor je reactie.
Het betreft hier een camping en onder 10 A vallen alle kavels hier op de camping. Mijn officiële adres is dus 10 A. Vervolgens krijgt elk kavel een toevoeging om ze te onderscheiden bij de bekabelde aansluiting in de centrale kast. In mijn geval dus E4. Dat zou met het extra modem met buiten antenne geen enkel probleem moeten zijn lijkt me, het signaal gaat immers via de lucht en is niet afhankelijk van de bekabeling.

Helaas geeft die toevoeging vaak aanleiding tot misverstanden bij KPN, ook voor mensen die hier internet aanvragen. Op 10 A staat iedereen hier geregistreerd. Als 10 A wel in aanmerking komt, kan door de lucht (50 mtr afstand) mijn kavel net zo gemakkelijk bereikt worden. Jullie computer houdt hier geen rekening mee.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik ben voor je bezig. Zodra ik iets hoor laat ik het weten.
Reputatie 2
Badge +2
Dankjewel Alex, ik wacht rustig af.
Reputatie 7
Badge +24
Het is gelukt luckyme, er was nog wat ruimte beschikbaar via 4G. Ik heb het voor je besteld, je ontvangt een bevestiging via e-mail. 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Ha Alex,

Ik heb net de bevestiging per mail binnengekregen, dank je wel voor je inzet!
Nu nog even hopen dat het een modem betreft met buitenantenne 😇

In ieder geval een tevreden klant! 👍

Hartelijke groeten,

Job
Reputatie 7
Badge +24
Dat helaas niet, op deze modem kun je geen buitenantenne aansluiten helaas. Uiteraard graag gedaan, hopelijk zal dit beter werken. 🙂
Reputatie 2
Badge +2
Ongetwijfeld zal het nu weer wat sneller zijn.
Dank voor alle moeite! 👆
Reputatie 7
Badge +24
Nogmaals graag gedaan!