Beantwoord

'Sneller internet buitengebied' abonnement wordt niet gewijzigd.

  • 8 August 2019
  • 6 reacties
  • 282 keer bekeken

Ik heb al een tijd last van traag internet, en heb hierdoor dus besloten dat het tijd werd voor een oplossing. KPN leek precies de oplossing te kunnen bieden die ik nodig heb door middel van een 4G modem. Deze heb ik dus een tijdje terug besteld en samen met een nieuwe Experiabox (de v10) binnengekregen. De eerste medewerker die ik sprak in de chat heeft mij verkeerd geholpen en dus is de order op een of andere manier 'verloren' gegaan. Hij vertelde tevens dat mijn abonnement volledig hetzelfde bleef, maar vergat daarbij te vertellen dat mijn gratis Spotify (wat ik nu bij mijn pakket heb) dan zou komen te vervallen. Dit was al erg slordig. De tweede medewerker daarentegen, heeft mij goed kunnen helpen en de apparatuur was dan ook vrij snel binnen! Ik kreeg de bevestiging in de mail en heb gewacht tot de datum dat mijn nieuwe abonnement in zou gaan.

Echter, zou mijn nieuwe abonnement wat hierbij hoort op 2 augustus 2019 ingaan. Het is inmiddels 8 augustus en er is nog steeds niks aan mijn abonnement veranderd! Ik heb al enkele malen contact opgenomen met de support via de chat, en de meesten hebben mij verteld dat ze de wijziging erdoorheen zouden schieten en dat het 'in de loop van de dag' nog in orde zou worden gebracht. Hier merk ik tot op heden vrij weinig van. Mijn internetsnelheid is nog steeds hetzelfde en nog steeds het oude abonnement wordt weergeven onder 'Mijn Producten' in 'Mijn KPN'.

Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk wordt gewijzigd, alleen support lijkt mij niet te willen helpen, of zitten me voor te liegen, en ik begin het langzamerhand erg beu te worden. Heeft iemand anders hier ook slechte ervaringen mee?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 August 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Badge +19
Goed dat je hier je verhaal verteld. Hier wordt je uitstekend geholpen. Een medewerker van kpn reageert doorgaans binnen 48 uur. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. Je gegevens zijn alleen zichtbaar voor de medewerker en jezelf.
Reputatie 7
Badge +30
Hey AA65, welkom! Wat een gedoe allemaal, goed dat je dit aankaart. Ik zie dat je jouw gegevens al ingevuld hebt, dank daarvoor. Daarmee heb ik gelijk kunnen kijken. Laat ik voorop stellen dat we je zeker willen helpen. De wijzigingsorder is vastgelopen. Daarvoor is een melding aangemaakt bij de achterliggende afdeling. Zij zijn er nu mee bezig om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen zodat de order doorloopt. De achterliggende afdeling heeft je hierover ook proberen te bellen, gistermiddag. Ze hebben je helaas niet bereikt maar, als het goed is, wel een voicemail ingesproken.

Ik heb op dit moment nog geen datum voor je wanneer de order afgerond gaat zijn, maar ik verwacht niet dat het nog heel lang duurt. Ik houd de boel ook even in de gaten. Als er nieuws is kom ik er bij je op terug.
Ik heb inderdaad de voicemail gekregen. Ik hoop dat er nu dus ook zo snel mogelijk een oplossing komt want ik zit al een week te lang te wachten nu.
Hoi @Erik_ , heb je nog wat vernomen van de achterliggende afdeling?
Reputatie 7
Badge +30
Hey @AA65, ik zie dat jij in twee topics bezig bent. Dat is eigenlijk heel onhandig want nu zijn Bart en ik allebei voor jou bezig geweest terwijl een van ons voldoende was 🙂 Bart heeft vanmorgen in het andere topic op je gereageerd. We houden het dan ook even daar voor het overzicht.
Hey @AA65, ik zie dat jij in twee topics bezig bent. Dat is eigenlijk heel onhandig want nu zijn Bart en ik allebei voor jou bezig geweest terwijl een van ons voldoende was 🙂 Bart heeft vanmorgen in het andere topic op je gereageerd. We houden het dan ook even daar voor het overzicht.

Er zijn 4 of 5 verschillende chatmedewerkers die me ook 'dezelfde dag' nog zouden helpen, dus die zijn ook 'voor mij bezig geweest' zonder enig resultaat. Vandaar dat ik mijn kansen gespreid heb.