Beantwoord

Sneller internet Buitengebied ineens trager

  • 26 August 2019
  • 5 reacties
  • 63 keer bekeken

Badge
Wij hebben van het voorjaar ook internet buitengebied en het was eerst 30 mbs maar nu nog maar 8 mbs. Dus dat schiet ook niet op.

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze
icon

Beste antwoord door Sultan 27 August 2019, 21:52

Bekijk origineel

5 reacties

Wij hebben van het voorjaar ook internet buitengebied en het was eerst 30 mbs maar nu nog maar 8 mbs. Dus dat schiet ook niet op.
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem. heb 'hybride variant' met 4G modem gekoppeld aan Experiabox. Ineens de oude downloadsnelheid 5 MB en upload 2.5 MB.
Zelfs zelfs met een 4G modem rechtstreeks aan de laptop gekoppeld geen verbetering.
Iemand suggesties?
Badge
Heb het inmiddels opgelost heb de 4g ontvanger opnieuw opgestart en had ineens de volledige snelheid weer .
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Sultan. Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels verholpen is d.m.v een reset.

@ReMark1 Wil jij ook eens proberen om de 4G modem te resetten?
Dank inmiddels is het met de monteur opgelost door de modem elders te plaatsen in huis. Blijft mysterie waarom de 4G ermee ophieldt.
Reputatie 7
Badge +21
@ReMark1 Wat goed dat de monteur het probleem heeft opgelost. Ik kan vanuit hier helaas niet bekijken waarom 4G ermee ophield, maar ik verwacht dat het 4G signaal verstoort werd en door het verplaatsen van het modem het probleem is verholpen.

Reageer