Beantwoord

Sneller internet buitengebied niet mogelijk

  • 11 September 2019
  • 14 reacties
  • 346 keer bekeken

Kpn heeft mij verteld dat ik over 2 maamd een 4g modem krijg dit is al een jaar geleden .internet snelheid is maar 7 Mbit/s 1 Mbit .
Adres is in bellingwolde kpn mast zie buiten staan en in de straat staan wijkkasten weet niet zeker of ze van kpn zijn zie foto's



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 September 2019, 10:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19
Wat zegt deze site over de te behalen snelheid? https://netco-fpi-info.fourstack.nl

Badge +19
Balen joh! Het is niet veel en er zit ook geen upgrade aan te komen op korte termijn. Meer zit er dus voorlopig niet in.
Ja . Waarom ik geen 4g modem krijg is raar kpn zegt van wel maar gebeurt nies
Badge +19
Het zal met de capaciteit te maken hebben. Maar een medewerker van KPN reageert doorgaans binnen 48 uur. Die kan misschien nog wat meer zien.
Hoop dat ze er een antwoord ophebben . Als ik kpn bel dan weten ze het niet
Reputatie 7
Hoi @Max30, welkom op het forum. Sneller internet buitengebied is inderdaad van een aantal factoren, zoals de capaciteit die Joep al noemt. Het 4G netwerk moet natuurlijk niet overbelast raken als iedereen in de buurt een 4G modem krijgt. Op de link die Joep gaf staat dat het momenteel niet mogelijk is. Op je forumprofiel staan nog geen gegevens, waardoor ik niet met je mee kan kijken. Je kunt je adres ook invullen op deze pagina, daar kan je ook zien of het nu mogelijk is, of dat het in de toekomst mogelijk wordt.
Ik heb adres privé gestuurd .
Ben benieuwd waneer 4g modem wel mogelijk is
In december 2018 heeft kpn monteur gezegt dat ik op korte termijn een 4 g modem kan krijgen.

En ik zie dat er 2 nieuwe wijkkasten in mijn straat zijn als die van kpn zijn wat zij de mogelijkheden van
Reputatie 7
Ik heb geen privébericht van je gekregen, maar je kunt het beter op je forumprofiel invullen zoals ik in mijn laatste reactie noemde. Als ik dan onverwachts ziek wordt bijvoorbeeld, kunnen collega's het daar ook zien staan. Met een privébericht is dat niet mogelijk. Ik hoor het graag van je als je de gegevens daar hebt ingevuld.
Ik heb het ingevuld
Reputatie 7
Dank voor de gegevens @Max30. Ik ben voor je gaan kijken, maar op dit moment is er nog geen informatie bekend of en wanneer het beschikbaar zal worden op jouw adres. Op de link die ik eerder gaf staat ook alleen dat het momenteel niet beschikbaar is. Als de planning concreter wordt zal daar een verwachtte datum bij getoond worden. Nu is dat nog niet bekend, dus de verbinding zoals die nu is is het maximaal haalbare op jouw adres.
Oke . Nog wachten dan .
Reputatie 7
Meer kan ik er ook niet van maken inderdaad 🙂 Als ik nog iets anders voor je kan betekenen weet je me te vinden, we helpen je graag.
Aalvast bedankt 👍🏾