Sneller Internet Buitengebied wordt breder beschikbaar

• 29 oktober 2018
  • 345 reacties
  • 17586 keer bekeken

Toon eerste bericht

345 reacties

Hallo Erik ,

zu der angegebenen Adresse …….15 gehören 147 Chalets ( v...) . Diese haben einen Telefonanschluss von KPN . Ich habe seit fast 20 Jahren “ Internet & Bellen “ von KPN . Wenn ich anhand der angegebenen Seite überprüfe wird mir angezeigt , dass Schnelleres Internet im Außenbereich an ….15 verfügbar ist ,

aber an ...v nicht .  Warum nicht ?

Gruß Wolfgang 

Hallo Erik , 

kannst Du das lesen ? Schlechter Google - Übersetzer .

Hallo Erik,

kan je dit lezen ? Slechte Google-vertaler.

Reputatie 7
Badge +29

Hallo Wolfgang, gute Frage! Wir wissen es jetzt auch nicht genau. Mein Kollege Erik hat es gestern gleich nachgefragt, aber wir haben noch kein bescheid bekommen. Sobald wir mehr wissen, weisst du es auch 🙂.

@peter1969 heeft in een privébericht laten weten dat een reset van beide modems tot een mooie snelheid heeft geleid. Het probleem is dus opgelost en er hoeft vooralsnog geen monteur te komen!

sSchrijf in het Nederlands. Omdat de vertaling beter is.
Reputatie 2

Goedemorgen, onlangs overgestapt naar het ‘nieuwe’ SIB. Net een briefje gekregen dat ik de oude experiabox moet retourneren. Moet het Huawei 4G modem ook terug ?

Bedankt

Peter

Reputatie 5
Badge +3

Nu we het toch over apparatuur terugzenden hebben, bij mijn eerdere overstap van Telfort naar KPN is mijn Zyxel P-2812HNU-F1 overgebleven, kan die naar hetzelfde antwoordnr (10119) in Alphen a/d Rijn worden geroutouneerd?

Ik heb er geen retournummer bij natuurlijk, kan ik het dan toch zonder vermelding cq, toelichting opzenden?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen, onlangs overgestapt naar het ‘nieuwe’ SIB. Net een briefje gekregen dat ik de oude experiabox moet retourneren. Moet het Huawei 4G modem ook terug ?

Als het goed is heb je een zwart 4G modem (LTE) modem ontvangen dat je op een ExperiaBox hebt aangesloten. De witte Huawei 4G modem heb je niet meer nodig en zal retour gestuurd moeten worden.

Nu we het toch over apparatuur terugzenden hebben, bij mijn eerdere overstap van Telfort naar KPN is mijn Zyxel P-2812HNU-F1 overgebleven, kan die naar hetzelfde antwoordnr (10119) in Alphen a/d Rijn worden geroutouneerd?

Ik heb er geen retournummer bij natuurlijk, kan ik het dan toch zonder vermelding cq, toelichting opzenden?

Op deze pagina kan je bekijken wat je moet doen met oude apparaten van Telfort. Het retouradres is hetzelfde. :wink:

Reputatie 7
Badge +29

@Wolle 

Sorry dat het even geduurd heeft. De website geeft je adres inderdaad niet weer, maar onze interne systemen wel. Dat betekent dat wij dit voor je kunnen aanvragen. Echter, je hebt een ouder type abonnement waarbij dit niet kan. Dat betekent dan dat je abonnement aangepast zou moeten worden naar de huidige pakketten. Ik ga je vandaag een privébericht sturen, daar krijg je een mailtje over en die kun je lezen door op deze link te klikken. In dat bericht zal ik je dan uiteenzetten wat je nu hebt aan pakket en kosten, en waar je op uit zou komen als je overgaat naar het nieuwe pakket met Sneller Internet Buitengebied.

Hallo Erik,
eerste aardige dank voor de informatie. Ik wil graag het nieuwe abonnement nemen. Daarvoor heb ik nog een vraag. Ik heb nog steeds de Experia Box v8. Krijg ik een nieuwe Experia Box?
Groet Wolfgang

Reputatie 7
Badge +29

Hallo Erik,
eerste aardige dank voor de informatie. Ik wil graag het nieuwe abonnement nemen. Daarvoor heb ik nog een vraag. Ik heb nog steeds de Experia Box v8. Krijg ik een nieuwe Experia Box?
Groet Wolfgang

Je krijgt dan inderdaad een nieuwe Experia Box, Wolfgang! Zal ik de wijziging dan in gang zetten?

Hallo Erik,

Ja, maak de wijziging aan het Hussel-abonnement.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +29

Top, heb ik dat bij dezen gedaan, @Wolle. Je krijgt een bevestiging per e-mail. Daarin zie je ook dat je zelfs nog in aanmerking komt voor de huidige korting. Dat betekent dat je de eerste vier maanden maar de helft van het pakket betaalt. Mijn systeem is verder heel optimistisch en geeft aan dat je morgen al de nieuwe spullen krijgt. Dat lijkt me wat snel, maar het zal deze week nog wel zijn. Het komt soms voor dat het systeem in de war raakt en alleen het 4G modem opstuurt en geen nieuwe Experia Box. Stuur me even een privébericht als dit bij jou ook zo is. Dan zorg ik dat je alsnog een krijgt.

:thumbsup: Danke :grinning:

Hallo Erik ,

habe eine private Nachricht gesendet . Leider klappt der Übersetzer nicht . 

4G Modem ist gekommen , aber nicht die neue Experia Box . Würdest Du bitte 

dafür sorgen , das die Box gesendet wird .

Gruß

Wolfgang

Hallo Erik ,

ik ben nok steeds gek , geen vertaler werkt .

Reputatie 7
Badge +29

Danke für die Nachricht, Wolfgang. Ich geh das arrangieren und sende dir eine private Nachricht zurück.

Nul verbetering ,ben daarnaast nu ook mijn tv kastje kwijt.

Moet met k*t internet via NLziet tv kijken.

Wat een armoede!

42,50 voor iets wat nog geen 15 euro waard is.

Maar helaas Ziggo wil hier niet glasvezel trekken en zelfs de lokale kabelboer vindt ons te ver van bewoonde wereld.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @JoostL40 Als ik het zo lees ben je niet helemaal tevreden over onze diensten. Je opmerking komt echter een beetje uit de lucht vallen, als ik kijk naar de overige gesprekken in dit topic. Kun je me iets meer toelichting geven over wat er speelt? 

Had kpn compleet met extra buitengebied kastje Huawei.

Kpn compleet is niet meer beschikbaar dus nu KPN hussel,tv verviel meteen want van de één op de andere dag kon niet meer geleverd worden op mijn adres,dus nu alleen internet.

Via een zwart kastje voor het raam,aangesloten op experiabox V8 nu precies 4mb,kan je dus net helemaal  niks mee.

4G kastje Huawei is ook niet de 20mb die klantenservice aangaf.

Het is met 4 pubers met PlayStation,iPads en mobiel niet te doen.

Reputatie 7
Badge +29

Hallo @JoostL40, dat is wel heel rot. We willen graag even meekijken met je. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je er verder mee. 

Reputatie 4
Badge +2

Had kpn compleet met extra buitengebied kastje Huawei.

Kpn compleet is niet meer beschikbaar dus nu KPN hussel,tv verviel meteen want van de één op de andere dag kon niet meer geleverd worden op mijn adres,dus nu alleen internet.

Via een zwart kastje voor het raam,aangesloten op experiabox V8 nu precies 4mb,kan je dus net helemaal  niks mee.

Het werkt niet met een Experiabox V8, het werkt alleen met een V10. Als het goed is gaat Marcia je nu een V10 toesturen als je de gevraagde gegevens in je forumprofiel invult.

Met een V8 werkt de 4G niet, dan krijg je alleen de ADSL snelheid en dat is waarschijnlijk die 4 Mbit.

PS. Als alternatief voor NLZIET kun je ook naar de Canal Digitaal TV app kijken, is iets duurder maar dan heb je veel meer zenders.

Reputatie 7
Badge +29

Je moet inderdaad een V10 hebben, @JoostL40. Dus vul je profiel in en reageer hier, dan gaan we dit gelijk voor je regelen. 

Slaat profiel niet op,

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie ze gelukkig toch staan, @JoostL40 Ik zet het één en ander voor je in werking en stuur de details naar je door als ik ze heb. 

Hallo Erik ,

die Experia Box ist angekommen . Habe alles installiert , aber 4G klappt nicht . Ich hoffe , der Monteur

kann das ändern .

Reageer