Beantwoord

Sneller Internet Buitengebied zomaar afgesloten?!

  • 5 February 2019
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Sinds een paar maanden ben ik klant bij Kpn en gebruik naar volle tevredenheid Sneller Internet Buitengebied.
Dit omdat de adsl snelheid erg traag is op mijn adres. Ik woon inderdaad dus in het buitengebied.

Sinds een aantal dagen werkt het 4g gedeelte niet meer. Klantenservice, monteur erbij en alles zou moeten werken, maar deed het dus niet.

Na een telefoontje met de zaak blijkt dat sneller internet buitengebied niet beschikbaar is op mijn adres en ze de boel dus gewoon afgesloten hebben!!
En het werkt al 2 maanden perfect!

Als ik de postcodecheck op de site doe is het ook gewoon beschikbaar op mijn postcode.

Hoe kan dit nou weer? Wat een stel prutsers zeg, ongelooflijk.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 February 2019, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Thebar, welkom terug! Wat een gek verhaal! Ik zie dat we al bezig zijn voor je en dat er een nieuw 4G modem verstuurd is. Verder zie ik ook dat je diensten nog wel op 'actief' staan. Welk modem heb je op dit moment aangesloten? En gaat iemand op dit moment nog contact met je opnemen hierover?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, zie ik. Kan ik nog iets voor je doen? Dan weet je me te vinden!
Het is gelukkig opgelost.
Jammer genoeg worden er veel knullige fouten gemaakt bij kpn, maar er werken genoeg mensen die echt wel hun best doen voor je.
Reputatie 7
Badge +30
Inderdaad jammer dat het eerst fout moet gaan, voordat het goed gaat 😞. Maar wel heel fijn om te lezen dat het opgelost is! Bedankt dat je het nog even liet weten.