Beantwoord

Sneller internet mogelijk?

  • 26 February 2019
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Beste,

Kan ik dan nu ook eindelijk sneller Internet via KPN krijgen en TV, want tot nu toe was dit niet mogelijk en heb ik vele jaren voor sneller Internet betaald terwijl dit technisch hier niet mogelijk was. Dir is me pas enkele jaren geleden door uw callcenter verteld.

ik hoor graag uw reactie

m.vr.gr. Robert
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 February 2019, 19:27

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Robert, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat er precies mogelijk is op jouw adres, kan je terugvinden op Fourstack. Je voert jouw postcode + huisnummer in, en krijgt te zien welke snelheid er maximaal mogelijk is en hoeveel iTV-ontvangers je bijvoorbeeld kan aansluiten. Deze snelheid is maximaal, en op het moment dat je een abonnement hebt met meer Mbit/s dan zal dat inderdaad niet gehaald worden. Dat is een afweging die je maakt. Je kan er dan voor kiezen om het laagste abonnement voor Internet en TV af te nemen omdat dit het beste in de buurt komt van jouw maximaal haalbare snelheid.

In Fourstack kan je ook zien of er binnen nu en 2 maanden een upgrade gepland staat. Dit kan je een paar keer per jaar controleren, want het kan natuurlijk veranderen!

Wil je hier meer informatie over of wil je graag dat ik even mee kijk, vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!
Reputatie 7
Badge +21
@Robert Z, ik heb helaas geen reactie meer gelezen. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer