Beantwoord

Sneller internet mogelijk in Arnhem?

• 19 juli 2017
  • 5 reacties
  • 123 keer bekeken

wanneer komt de uitrol naar adsl+ in de wijkcentrale 6833 op mijn locatie is die 9 mb , en dat is voor mij te langzaam. als het 20 a 25 mb is het goed dan ik van ziggo af

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 19 juli 2017, 17:33

Beste @bokky, ADSL+ is niet meer van deze tijd. KPN upgrade het naar (B)VDSL, (V)VDSL of VDSL. Op Fourstack kun je zien of er een upgrade komt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @bokky, ADSL+ is niet meer van deze tijd. KPN upgrade het naar (B)VDSL, (V)VDSL of VDSL. Op Fourstack kun je zien of er een upgrade komt. 🙂
bedankt voor de info, geen upgrade gepland. helaas 😂
Reputatie 7
Badge +18
bedankt voor de info, geen upgrade gepland. helaas 😂🤔 hmm, woon je in een buitengebied? (Platteland)
Reputatie 7
Badge +12
Als er geen update gepland staat in Fourstack zoals Dennis al linkte, dan zal er op de korte termijn geen sneller internet worden gerealiseerd op jouw adres. Fourstack wordt regelmatig geüpdatet. Je kunt deze website in de gaten houden om te kijken of er in de toekomst wel een update plaats zal vinden.
Reputatie 7
Badge +18
Als er geen update gepland staat in Fourstack zoals Dennis al linkte, dan zal er op de korte termijn geen sneller internet worden gerealiseerd op jouw adres. Fourstack wordt regelmatig geüpdatet. Je kunt deze website in de gaten houden om te kijken of er in de toekomst wel een update plaats zal vinden.Thanks voor de aanvulling @hrh, dat was ik nog vergeten om deze informatie toe te voegen. 😄

Reageer