Beantwoord

sneller internet niet verwerkt?

  • 10 August 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb sneller internet 500 mbit. Ik heb vanmiddag de bevestiging gekregen dat ik binnen 15 minuten gebruik kan maken van het nieuwe product. Het is nu midden bijna 11 uur, maar nog steeds geen sneller internet. Het modem heb is ook herstart maar heeft niet geholpen. Wat te doen?

 

gerrit

icon

Beste antwoord door Gerritglas 12 August 2020, 16:40

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +19

Glasvezel neem ok aan? Haal het glasvezelkastje 2 minuten van de stroom.  Dat kost weleens iets op en anders morgen bellen. 0800-0402. Een medewerker zal ook reageren maar dat duurt een paar dagen. 

Idd glasvezel. 

Maar heeft helaas niet geholpen.

Na een aantal belletjes richting de klantenservice, waarbij je je letterlijk kunt verbazen over de wisselende kwaliteit van de servicedesk medewerkers (meneer, u moet alle kabels uit het modem trekken en een PC bekabeld aansluiten, dan heeft u gegarandeerd 500Mbit), mijn modem terug naar fabrieksinstellingen, mijn superwifi terug naar fabrieksinstellingen, een zeer goede monteur (gewoon klantgericht) die het glasvezelkastje en modem heeft vervangen……….was het toch een kwestie van: mijn profiel was niet automatisch meeveranderd met de bestelling, waardoor hij op de oude waarden bleef staan en mijn snelheid niet was veranderd. Dit is aangepast en mijn internet verbinding snort op volle snelheid. Onder de streep goed opgelost. 

Reageer