Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

sneller internet Roelofarendsveen -elzenstraat-

De internet is traag ben heel ontevreden over het snelheid van de internet wanneer komt er een upgrade
als het zo doorgaat moet ik van provider veranderen:@:@

Admin: dubbele topic verwijderd, topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 17 maart 2017, 21:14

De straatkast waar jij vermoedelijk op aangesloten bent zal op lange termijn wel geupgraded worden maar die upgrade moet nog opnieuw ingepland worden.

Voor de rest ben ik het met wjb eens waar ik graag aan wil toevoegen dat Ziggo wel levert in die straat en ik van mening ben dat dat dus een betere keuze is.

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 6
Ik neem aan dat jij nu een ADSL of VDSL aansluiting hebt.
Wat is de snelheid die je nu haalt?
Wat zegt https://netco-fpi-info.fourstack.nl dat mogelijk is op jouw adres?
Internet Snelheid 17 Mbit/s traag @karzan
Reputatie 6
Ik ben bang dat er niet meer in zit op jouw adres. Als ik op die fourstack site kijk dan houdt het helaas op bij de snelheid die jij ook haalt. Dat zal dan ook bij andere providers niet hoger worden, die maken immers ook gebruik van dezelfde lijn.
De enige provider die je hogere snelheden zal kunnen leveren in Ziggo, maar dan moet die wel actief zijn in Roelofarendsveen.
Reputatie 6
Badge +17
De straatkast waar jij vermoedelijk op aangesloten bent zal op lange termijn wel geupgraded worden maar die upgrade moet nog opnieuw ingepland worden.

Voor de rest ben ik het met wjb eens waar ik graag aan wil toevoegen dat Ziggo wel levert in die straat en ik van mening ben dat dat dus een betere keuze is.
kpn laat je in de steek jammer:(:(
RobinFlikkema schreef:

Reputatie 6
Badge +17
karzan schreef:

kpn laat je in de steek jammer:(:(

Dat is misschien hoe jij het ziet, maar ze doen dus wel degelijk hun best om ook jouw verbinding te upgraden. Het kan helaas niet allemaal tegelijk.
kpn moet deudelijk zijn over het internet update
ik zit nu al bijna 1 jaar en half te wachten voor een update als het zo doorgaat ga ik overstappen naar ziggo (bedankt kpn) :@:@:(
Reputatie 6
karzan schreef:

kpn moet deudelijk zijn over het internet update
ik zit nu al bijna 1 jaar en half te wachten voor een update als het zo doorgaat ga ik overstappen naar ziggo (bedankt kpn) :@:@:(

Heeft KPN ooit een update gepubliceerd voor jouw adres?
Zo ja, wat voor een update werd er aangekondigd en per wanneer?
ja in een van jullie winkel in leiden in 2015 een van jullie collega's dat het internet bij mijn postcode naar 79 mb gaat 😞
het zouden gebeuren in maart 2017
tot met nu niks gehoord
ik heb mijn geduld verloren
(bedankt kpn) 😞
Reputatie 6
Ik ben, net als jij, gewoon klant van KPN en lid van dit forum.
Ik kan me jouw frustratie goed voorstellen. :@
Ik hoop dat er snel iemand van het KPN Webcare team zal reageren om jou duidelijkheid te geven in de planning.
Reputatie 6
Badge +17
Die upgrades zijn in Januari allemaal er uit gehaald en het grootste deel is opnieuw ingepland maar een deel moet nog ingepland worden.

Persoonlijk zou ik echt niet wachten tot ie weer is ingepland, en misschien nog wel 2x wordt uitgesteld. Dan kan je beter overstappen en eventueel weer terug komen als de upgrade is uitgevoerd.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Karzan, welkom op het forum! Jammer te lezen dat de upgrade voor jouw adres weggehaald is. Upgrades worden weergegeven op fourstack, en dat is dezelfde informatie die wij krijgen. Als de upgrade daar dan ook niet meer te zien is, kan ik er niets anders van maken. De planning qua upgrades voor dit jaar is aardig op de schop gehaald, zoals Robin ook al noemt. Er is kans dat jouw upgrade weer terug komt, maar of dat zo is en wanneer, dat is afwachten, sorry.

Reageer