Beantwoord

Sneller Internet tot 100/10 korting niet in mindering op factuur

• 8 juli 2016
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
Er staat in mijn KPN
'Sneller Internet tot 100/10 van 5 voor 2,50 euro/mnd zolang je abonnement loopt'
echter kan ik dit niet op mijn factuur terug vinden

volgens mijn KPN zou ik Totaal p/mnd. +€ 91,50 betalen
en volgens de factuur Totaal p/mnd.. +€94,00 betalen (zie de verschillende bijlagen)

Mijn inzien zou de korting á € 2,50 p/ mnd. verstrekt moeten worden, maar gebeurd dit nu niet.
Kan dit nagekeken worden in het systeem?
icon

Beste antwoord door Joran 13 juli 2016, 17:08

Het is weer rechtgezet! Administratief ging er het een en ander mis. De korting is de afgelopen weken ook niet verwerkt, daarom heb ik een halve maand korting handmatig vergoed. Het is nu weer in orde in ieder geval! Ik controleer het volgende maand alsnog voor de zekerheid 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Francois, goede vraag! Ik moest even uitzoeken wat er nou precies mis gaat.

Dit lijkt het resultaat van een ongelukkige timing. Het actieaanbod "korting zo lang je abonnement loopt" loopt van 4 juli t/m 2 oktober. De mogelijkheid tot bestellen is op 29 juni al opengezet. De factuur is op 3 juli aangemaakt, waardoor de actiekorting nog niet is meegenomen. Het gevolg is dat op de eerstvolgende factuur de korting alsnog wordt toegepast én de korting van de aankomende maand.

Ik heb een agendapunt ingesteld om dit op 4 augustus te controleren. Als er iets mis gaat vergoed ik natuurlijk de kosten, maar dit lijkt het gevolg van een fout in de timing aan onze kant. Sorry voor de verwarring! Ik kom er over een maand in ieder geval op terug 🙂
Reputatie 7
Badge +13
Hey Francois, goede vraag! Ik moest even uitzoeken wat er nou precies mis gaat.

Dit lijkt het resultaat van een ongelukkige timing. Het actieaanbod "korting zo lang je abonnement loopt" loopt van 4 juli t/m 2 oktober. De mogelijkheid tot bestellen is op 29 juni al opengezet. De factuur is op 3 juli aangemaakt, waardoor de actiekorting nog niet is meegenomen. Het gevolg is dat op de eerstvolgende factuur de korting alsnog wordt toegepast én de korting van de aankomende maand.

Ik heb een agendapunt ingesteld om dit op 4 augustus te controleren. Als er iets mis gaat vergoed ik natuurlijk de kosten, maar dit lijkt het gevolg van een fout in de timing aan onze kant. Sorry voor de verwarring! Ik kom er over een maand in ieder geval op terug :)

bedankt voor de opheldering :)
ik maak hier aan deze kant ook een notitie van
en hou ik de volgende factuur ook in de gaatten
zo dra ik de nieuwe factuur kan inzien
controleer ik of dan de korting wort toegepast en laat ik het hier weer weten 😉
Reputatie 7
Badge +13
@Joran
de korting is verdwenen ui mij KPN klopt dit ?
en hij is inderdaad niet toegepast als ik mij KPN bekijk
Reputatie 7
Badge +27
Het staat inderdaad uit en hoort niet uit te staan. De enige recente wijziging die ik zie heeft met de 4k tuner te maken, dat mag hier geen invloed op hebben. Ik zorg dat de korting opnieuw wordt ingeschakeld en zoek uit wat hier mis gaat!
Reputatie 7
Badge +13
oke dankjewel al vast
ik wacht op de terugkoppeling van je wat er mis gaat
Reputatie 7
Badge +27
Het is weer rechtgezet! Administratief ging er het een en ander mis. De korting is de afgelopen weken ook niet verwerkt, daarom heb ik een halve maand korting handmatig vergoed. Het is nu weer in orde in ieder geval! Ik controleer het volgende maand alsnog voor de zekerheid 🙂
Reputatie 7
Badge +13
dank u wel
voor het rechtzetten van het administratieve foutje

Reageer