Beantwoord

snellere internetverbinding bestellen

  • 23 January 2019
  • 7 reacties
  • 190 keer bekeken

wil graag mijn internet verbinding versnellen van 50/50 naar 500/500
icon

Beste antwoord door Marina_ 27 January 2019, 14:11

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
@Claudi, dat kun je op allerlei manieren regelen. Op deze pagina kun je checken of op jouw adres door KPN internet via glasvezel geleverd wordt. Je kunt o.a. op Mijn KPN kiezen voor Extra opties wijzigen of toevoegen en daar je internetsnelheid verhogen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond @Claudi, Is het je inmiddels gelukt om je snelheid te verhogen? Anders kan ik je helpen. Zou je dan jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
goedenavond mede forum leden,allen hartelijk dank voor de moeit om mij aan een snellere internet verbinding te helpen
heb maandagavond via de klantenservice(een 0800 nummer)de snellere verbinding besteld,het zou om administratieve reden een paar daagjes kunnen duren
Dat is ondertussen alweer 4 dagen geleden en we zitten nog steeds met een slakkegangetje op het net
Wel knijp ik af en toe in mijn armen om te kijken of ik soms in het vagevuur zit?daar schijnt het gewoon te zijn dat alles net niet lukt
Echter genoeg gemopperd,kan wel zeggen wat een shitzooitje daar bij die KPN,maar dan krijg ik misschien wel nooit met die snelle glasvezel verbinding(de man van de klanten service zei U heeft wel veel geluk dat U een glasvezel verbinding heeft)
Voel mij op dit moment niet echt gelukkig,maar dat ook te maken hebben met een steenpuist op een bepaalde plek, waarschijnlijk opgelopen op de sportschool(of van de ergernis )
Overigens wens ik eenieder op dit forum een prettige weekend(ik zal dit niet hebben snik snik)
Reputatie 6
Badge +9
Mogelijk moet jouw glasvezelaansluiting in de glasvezelcentrale omgezet worden naar andere apparatuur.
Het kan zijn dat jouw aansluiting nu op apparatuur zit waar maximaal maar 100mbit leverbaar over is, in dat geval moet er een monteur naar de centrale om jou aan te sluiten om zogenaamd gigabit apparatuur zodat 500mbit geleverd kan worden.
Dit omzetten kan enkele dagen duren inderdaad.
@Marina_ of een andere webcare medewerker zou kunnen zien of dat inderdaad het geval is.
Maar dan moet je wel je forumprofiel hebben aangevuld met je klantnummer e.d.

Als dat niet het geval is, dan zou de wijziging zeer snel doorgevoerd moeten zijn.
Je zou je glasvezelkastje (NT) en Experiabox eens kunnen herstarten (stroom eraf/erop) en daarna een bedraade speedtest uitvoeren, rechtstreeds op de Experiabox.
het klant nummer heb ik niet zo bij de hand
maar mijn adres is

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy, toegevoegd aan forumprofiel
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Claudi, Bedankt voor het doorgeven van je gegevens. Aan de hand van deze informatie zie ik dat de snelheid op 8 februari wordt omgezet.

Aanpassen van de verbindingVoor deze wijziging passen wij uw verbinding aan. Het aanpassen van uw verbinding zorgt helaas voor een onderbreking van de dienst. Daarom kan uw verbinding op 8 februari 2019 uitvallen. Dit duurt maximaal 15 minuten. De verbinding herstelt zichzelf weer. U hoeft hier niets voor te doen.


Mocht je hier nog vragen over hebben, laat het vooral weten!
Hallo
heel hartelijk dank voor deze blijde boodschap.
zit mij hier zo in mijzelven zeer blij van te wezen
En heel heel hartelijk dank voor de door U getrooste
moeite

Reageer