Beantwoord

Software herstart ontvanger

  • 24 February 2019
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Badge
Hoe voer ik ook alweer een software herstart uit op mijn ontvanger? TV loopt steeds vast, heb resetten almaar keer gedaan, kabels uit en in. Maar blijft. Denk nu aan softwareprobeem.
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 February 2019, 08:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @A3aanB ,
zet de tv aan
klik op menu van de ab
klik op instellingen
klik 2x op de gele toets van de ab
succes.☺️
Reputatie 7
Badge +24
Hi Adriaan. Is het gelukt met de stappen hierboven? Is de ontvanger rechtstreeks met een kabel aangesloten of met de witte adapters in het stopcontact?
Reputatie 4
Badge +6
@A3aanB,

mocht het met de stappen van @Jan-D niet lukken dan de volgende procedure volgen:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar ( aan de achterzijde) of ontkoppel de stroomadapter.
  2. Wacht 30 seconden.
  3. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar ( aan de achterzijde) of sluit de de stroomadapter aan.
  4. Druk bij de het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand by knop van de tv-ontvanger
  5. Door kort op de stand-by knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de stand-by knop 3-5 seconden ingedrukt.
  6. Ga naar [ Software verwijderen].
  7. Selecteer [ Software verwijderen] door 3-5 seconden de stand-by knop ingedrukt te houden.
  8. De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen. Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.

We horen van je of het gelukt is?

Mvg Timo
Badge
Het is gelukt met de tip van Jan D. Dank allemaal
Badge
Jullie hebben trouwens een experiabox 10. Hoe kom je daar aan?
Jullie hebben trouwens een experiabox 10. Hoe kom je daar aan?
Toen ik 1 november 2018 klant werd van Telfort kreeg ik deze toegestuurd, niks bijzonders.