Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineelSoftware herstart ontvanger
Hoe voer ik ook alweer een software herstart uit op mijn ontvanger? TV loopt steeds vast, heb resetten almaar keer gedaan, kabels uit en in. Maar blijft. Denk nu aan softwareprobeem.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
A
Hallo @A3aanB ,
zet de tv aan
klik op menu van de ab
klik op instellingen
klik 2x op de gele toets van de ab
succes.☺️
zet de tv aan
klik op menu van de ab
klik op instellingen
klik 2x op de gele toets van de ab
succes.☺️
Hi Adriaan. Is het gelukt met de stappen hierboven? Is de ontvanger rechtstreeks met een kabel aangesloten of met de witte adapters in het stopcontact?
mocht het met de stappen van
- Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar ( aan de achterzijde) of ontkoppel de stroomadapter.
- Wacht 30 seconden.
- Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar ( aan de achterzijde) of sluit de de stroomadapter aan.
- Druk bij de het zien van het eerste deel van het balkje kort op de stand by knop van de tv-ontvanger
- Door kort op de stand-by knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de stand-by knop 3-5 seconden ingedrukt.
- Ga naar [ Software verwijderen].
- Selecteer [ Software verwijderen] door 3-5 seconden de stand-by knop ingedrukt te houden.
- De tv-ontvanger zal de nieuwe software gaan inladen. Wacht dit proces rustig af. Dit kan 20 tot 30 minuten duren. Zet de tv-ontvanger dan ook niet uit tijdens het opnieuw inladen van de software.
We horen van je of het gelukt is?
Mvg Timo
A
Toen ik 1 november 2018 klant werd van Telfort kreeg ik deze toegestuurd, niks bijzonders.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.