Beantwoord

Sonos geen verbinding

  • 3 July 2020
  • 3 reacties
  • 245 keer bekeken

Nadat ik net geschreven had dat mijn KPN Experia box V10A eindelijk weer goed werkte met mijn Sonos ging het toch weer mis

"Sonos kan geen verbinding krijgen met Wifi"

Dan maar weer stekker uit stopcontact en mijn Sonos werkt weer uitstekend  muziek is bewaard etc. 

Het frustrerende is dat de oude experia box 9 NOOIT dit probleem gaf.

Ik heb 3 Sonos boxen  en gezien  mijn fantastsche draadloze Sonos ervaring uit verleden  met Experia 9, voel ik er niets voor om zichtbare  draden door mijn kamer te laten lopen om boxen bedraad aan te sluiten.  Of moet er maar aan wennen door 5x per week mijn experiabox V10A uit stopcontact te halen.

Vroeg mij af als ik nu een eigen andere  Router zelf ga kopen ipv deze  KPN ben ik dan van dit probleem verlost???

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 7 July 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Hawil, wat balen dat het nog altijd niet wil lukken met de Sonos boxen. Indien het probleem ons modem is, dan zal dat hoogstwaarschijnlijk opgelost zijn met een eigen modem inderdaad. We hebben tegenwoordig vrije modemkeuze, dus het is een mogelijkheid. Ik weet dat er recentelijk wat problemen waren met Sonos na een update van de app, maar als je de laatste versie hebt daarvan, en een nieuw netwerk hebt gecreëerd, dan zal dat het niet zijn.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Mogelijk heb ik hier ook een issue mee; het lijkt erop dat ik sinds de nieuwe Sonos app en bijbehorende updates mijn modem DNS en IP adres conflicten heeft. Wat is de mogelijke oorzaak en wat kan ik eraan doen? Ik heb hierover ook een eigen topic gestart, maar zag wat overeenkomende problemen met Sonos icm Experia V10A. Ik hoor graag!